залиште

Забудьте про мене хоча б на місяць.
Залиште мою душу у цілковитому спокої.
Не смійте згадувати мене ні словом, ні думкою,
бо я це відчую.
Досить впутувати мене у свої справи
нехай більше не буде нічого спільного між нами.
Зараз мені серце болить,
і болі для нього ніби магніт.
Прошу вас, облиште мене
я не якесь велике цабе.
Я хочу побути лиш з мамою.
Хочу побути їй хоч трошки корисною.
Хочу бачити посмішку на її обличчі.
Хочу відчувати материнське тепло і все.
Так, це воно, це те що необхідно зараз понад усе
Зараз тут грім гримить, а вітер змушує танцювати дерева,
а їм це зовсім не треба.
Нехай зараз дощ поллється, це те що зараз так треба
Хтось спитає: Хто в столиці замовив негоду?
я признаюсь, що то була я,
і все навколо вже нікого нема
Дайте трошки побути самій з собою,
а потім я стану такою як він колись бачив
доброю, вірною близьким людям, ніжною, лагідною.
Мабуть.
Облиште мене прошу,
хоча б на місяць а може й більше.


Рецензии