Куды ж усётки пайсци вучыцца?

Куды ж усёткі пайсці вучыцца

 Калі прайшлі ўсе тэрміны вырашаць, куды ўсёткі ісці вучыцца, я купіла даведнік для паступаючых у вну і пачала праглядаць яго па прынцыпе ад адваротнага: адкінуць усё, што не магу і не жадаю. Адкідвала, адкідвала, і ў выніку апынулася перад выбарам:
 - РТІ, што-небудзь
 - БДУ, прыкладная матэматыка
 Пахістаўшыся трохі, хвілін пяць, выбрала прыкладную матэматыку. Сабрала хуценька ўсе патрэбныя дакументы і адправіла ў Менск, у БДУ.
 І вось прыйшоў выклік.
 Мне стала страшна.
 Я сабрала ўсе кнігі па матэматыцы, што былі ў доме, а было іх досыць: цётка Зіна пастаралася, і вырашыла іх усё праштудзіраваць перад паездкай на ўступныя іспыты.
 Уселася на ложку, прыхінуўшыся да сцяны, абклалася кнігамі, якія занялі ўсё астатняе вольнае на ложку месца, і, узяўшы ў рукі першую лепшую кнігу, адкрыла і пачала чытаць, спрабуючы зразумець і запомніць усё.
 Тут спрацавала абарона: мяне так моцна пацягнула да сну, што я змяла ўсе кнігі на падлогу і заснула, і праспала да самай паездкі ў Менск.
 І паехала здаваць наўдалую.


Рецензии