Сонячний кровоток

Тіло наповнене пам’яттю. Мій погляд торкається тепла очей Дж.. Рука, досягнувши вихорів, капітулює і завмирає. Голос вклоняється його губам і муркотить. Прозорість між нами сяє.
Відкриття величніше за Колумбове – пружність членів його тіла. Ми обіймаємося у пошуках нових ран. Ми проникнені легковажною відповідальністю. Віти плечей не можуть обманювати тонкістю.
 Я поза мови.
Кориця і кардамон зайві. Чай і без того зближує. У стебелинах  герані – рослинний кровоток.
Надмірне вживання французьких модерністів спричинює у нас  виникнення сентиментальності та ніжності. Ми здатні на любов навіть до курців. Мені неабияк хочеться співати. Ні, це не зайва глюкоза. 
Світило, як і раніше поза досяжності. Подібно до тіні.
Ми вирішуємо наблизитися до нього подумки. Нам не потрібна його слава. Вмощуємося на траві під  викрики вітру.
Дж. не хоче ховатися. Божеволіє, коли торкаюся руки В. Знизує плечима від тривоги та переживань.
Цей сон занадто старий, аби зробити день важливим.
Я звільняю простирадла від себе і придивляюсь до усміхненої  В.
Напівстерті нічні марева розгортаються віялом у районі  жалості до себе.
Кожна смерть має свої передумови. Неспроможність покинути В. заради поєднання мене з  єством – судоми.
Босі ноги занурюються у гарячу траву.
Сонце ухвалює черговий законопроект.   


Рецензии