Кохання яке залишилось перепискою у вк

«Кохання» яке залишилось лише перепискою у « вк»
Для мене буде завжди найдорожчим…
Десь в далині розкидались безмежні простори..
Ну а ми лише бачили монітор перед собою..
Ти був мій «охоронець» ну а я взамін лише просто « твоя»
     Коханий,ти назавжди залишився у моїй  пам’яті… Мій найдорожчий,я шаленіла при зустрічі з тобою. Мене,  ти вчив всього, ну а я слухала, бувало, що виконувала ,але в більшості випадків,  я думала, що розумніша за тебе, та робила все по своєму.
 Моє блакитнооке,перше, справжнє кохання,я палала у вогні … і ці емоції обпалювали і без того, мою хвору душу..  але найголовніше відбувалось у «вк»…  Ми робили помилки яких вже не виправиш.. Я постійно чекала тебе, хотіла побачити та почати розмову,розтанути в твоїх обіймах…  відчути тебе і твої палкі поцілунки, які зводили мене з розуму..  Зазвичай у всіх музами є « дівчатка» , ну а у мене» хлопчик» , який інколи поводив себе як дитина. Мій хороший, я розумію, що замість тих 1000 твої смс може бути кращою,тільки твоя присутність. Так, я тебе не запрошу гуляти, не підійду та не скажу »ЛЮБЛЮ».. бо я ненавиджу себе, за те, що не змогла вберегти себе від емоцій, не змогла зупинити, не змогла зробити того, що б зробило нас з тобою щасливими.. я не буду насолоджуватись твоїми палкими поцілунками, тонути в твох обіймах. Мені залишається лише бачити тебе у своїх снах і лише ними насолоджуватись, будуючи ілюзію, що ти поруч… Я тебе вже більше ніколи не побачу, доля розпорядилась таким чином,що і осторонь стояти я не зможу..
Кінострічка під назвою »переможені» закінчилась.. Знаєш,ми занадто схожі, тому нам  напевно не потрібно бути поряд… можливо наша зустріч це збій системи.. але мені не вистачає твоєї присутності у житті, і неварто говорити, що притягується «+» та «-«…все зовсім по іншому… для мене це тільки «+» та «+».


Рецензии