Т льки це не будеш ти

Після ночі ранок настає,
Після дощу прокидається сонце,
після сліз починається усмішка,
А після ненависті любов настає.

Любий,коханий, заграй для мене,
заграй для мене на струнах кохання,
заспівай для мене на ніжних словах,
щоб відчула я стукіт наших сердець.

Настане той день ясний,
Коли ночі у нас не буде,
Коли тільки сонце засяє для нас,
І тільки любов буде у наших серцях.

Розцвітуть в твоїх долонях квіти,
А у моєму серці зацвіте любов.
Твоя усмішка буде не для мене,
А у моєму серці житиме любов.

І ось на тому нашому вокзалі,
Ти підійдеш і скажеш " Стоп!"
" А я коханий вже стою як рік",
Ти поцілуєш так як ніколи не цілував.

Усміхнешся для мене напевне,
в останній раз і прошепочеш на вушко слова,
" Усмішок ще буде для тебе багато,
Квіток у долонях в тебе буде достатньо,
І кохання у твоєму серці житиме довго..."

І я зі слізьми прошептала тобі.
"... Тільки це не будеш ти.."


Рецензии