Преображення

Преображення   

(переклав українською Гугля.)

... Піднімаюся сходами в під'їзді до ліфта.   
Біля ліфта стоїть дівчина з собакою. Собака маленька, сухорлява, чорна, короткошерста, з гострим носиком. Цікаво, нагавкає вона на мене чи ні?   

- Здрасьте, - каже мені дівчина.   

Дивлюся, а це Леська. Не їхня це собака. У них теж маленька собачка, на сосиску кошлату сіру схожа. Добродушна така, смішна, а під хвостом біла плямочка, дуже забавно виглядає.   

- У вас вже інша собака? - Запитую.   

- Ні та ж, - говорить Леська.   

- Гав! - Підтверджує та ж собака і швидко-швидко крутить хвостиком. А я здригаюся: жодного разу не чула, як вона гавкає.   

Заходимо в ліфт.   

- Підстригли, значить, - кажу я. - Як вона змінилася. Була як сосиска, а зараз така гарна струнка собачка.

- Гав! - Підтверджує струнка собачка і швидко-швидко крутить хвостиком. А я знову здригаюся   

Тут ліфт відкрився, Леська з собакою виходить. Під хвостом у собаки знайоме смішне біла плямочка. Значить точно та, не обдурила Леська. Але як характер змінився після стрижки. Була сонна сосиска, а стала бадьора собачка, і гавкати навчилася ....

Версия на русском "Преображение": http://www.proza.ru/2014/07/08/868

Версия на белорусском "Ператварэнне":  http://www.proza.ru/2014/07/08/893


Рецензии
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.