Спiв 15-й

Спів 15-й (є!)

1 Сонце, Місяць, Зірки - Письмена Божі. Люди - зірки Землі, вони пишуть свою історію.
2 Мені шкода, бо абсолютна більшість писань людства не співпадають за змістом зі Словом Небесним.
3 Люди - як зірки; одні - лагідне світло, другі - нещадимий вогонь.
4 Люди - як прояви дня; є ті, які схожі на зоряні світанки і лагідні вечори, є люди дня, і є люди ночі.
5 Люди - немов артисти на сцені; хтось бігає під ковпаком блазня, хтось із ножем убивці.
6 Гра занадто емоційна і галаслива, тому глядачам зіркової зали важко зрозуміти, що саме відбувається на театрі.   
7 Коли я читаю Небесні Письмена, спокій сходить на мою душу. Від золотавого сяйва Небесних слів просвітлююсь і звеселяюсь серцем.
8 Коли я виголошую святі слова, відчуваю на вустах своїх присмак меду.
9 Закони для просування мого тіла визначають законодавці. Я визнаю їхню гру, живу так, щоб не забруднитись.
10 Закони для просування моєї душі визначає Господь. Він - непорочність моя, і моя чистота.
11 Серцем, думками із Ним, Спасителем моїм!


Рецензии