Спiв 9-й

Спів 9-й (є!)

1 У час недолі, коли безбожний у своїм гордуванні учиняє лихий бенкет, я відсилаю мої жалобні думи-квіти, як і мій Великий Предок, по всіх куточках України. Плачуть мої скорботні думи, як сироти. Слів бракує, тільки сльози за Україною.
2 Вільно гуляю вулицями, де ще не так давно, хижаки чатували на повсталих людей і хапали їх, тягли у свої лігва.
3 Я не маю гніву на нечестивого. Вдячно вклоняюся тим, хто відстояв волю українцям.
4 Господи, будь із моїм народом навічно, давай йому поміч, як мені Ти допомагаєш! Хай воля Твоя Небесна береже всіх волелюбних!
5 Господи! Хай сонце правди Твоє зсушить болота ворожнечі на нашій землі. Міцними зроби кордони Вкраїни від усіх ворогів, від усякого лиха.
6 Зроби так, Господи, щоб страх більше ніколи не блукав містами і селами нашими. Душам щирим, мій Боже, більш не давай погибати!


Рецензии