Спiв 24-й

Спів 24-й (є!)

1 Піст підказує стежки простоти. Прості страви, простий одяг, усе просте вабить мене, жодної вибагливості, жодних порухів пихи.
2 Місяці революції прогнали пихату владу. Місяці молитов за мир і спокій в Україні, змили рештки моїх маленьких забаганок.
3 Прийшла простота, як тиха і світла любов, і затопила серце.
4 На зміну голоду до нових смаків прийшла ситість того, що маєш.
5 У місяці розгулу лиха поклав мені Бог на вуста, на серце й живіт смак справжності.
6 Старість визирає мене, а чи пізнає? Я молодий у прояві духу, голос Духа Божого вислуховую я в серці своїм.
7 Безбожні тікають від Бога, я втік від безбожних. Господь милостивий - захист мій, дах мій - Його право!
8 Господи, бережи спокій мій, клади щодня хліб насущний на тарілку моєї простоти, і буду я ситий, і буду простий, а отже щирий співбесідник Твій!
9 Боже мій, Ти знаєш, як я жду Великодня! Паска Твоя - моя гідність, великоднє яйце - бенкет мого паломництва!
10. Незрівнянний Боже, даруй мені душевний мир! Даруй прості слова для моїх нових пісень!   


Рецензии