Глава 11

Глава 11.
Ранок.Я не можу встати з ліжка.Мені дуже боляче,мене болить голова.
-Добрий ранок.-говорить мені Річ і мило усміхається
-Д...д...добрий.-з важкістю вживаю це слово.
-Що сталося?З тобою все гараз?Як ти себе почуваєш?
-Сильно голова болить,неможу встати з ліжка.
-Добре.Я піду приготую тобі сніданок і принесу таблетку,а ти лежи тай спочивай.
Він вийшов з кімнати,Боллі лижить зі мною він спить як мишеня,одне я не розумію,що Боллі тут робить?!,
-Ааапчи.
-Ой це хто?-кричить Боллі і дивиться на мене.
-Я.хахах спи!,
Він лягає на мій живіт і засинає.Я доторкаюся рукою до мого лоба,рука зразу відчула,що в мене температура,а розум зрозумів,що я хвора.
-Вжа їду,Боллі відкрий двері.-кричить Річ
Боллі перестрибує через мене іде і відкриває двурі.
Річ заходить з великим підносом на ньому курочка,картошка,таблетки і стакан води.Він сідає кало мене.
-Ось їж,як почуваєшся?
-Не дивлячись на те,що я хвора то все добре.
-Оууу,це не добре.Так поїси і збирайся ми йдемо на прогулянку.
-Алеж я хвора!
-Інколи і хворим треба подихати свіжим повітрям на вулиці.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Продовженя буде скоро.!


Рецензии