Чорная дама

Чорная дама

 Сон ранняга дзяцінства

 Як страшна было, калі даводзілася ўставаць сярод ночы. Моцна зажмурыўшыся, каб нічога не бачыць, я прабіралася па кватэры, хапаючыся за сцены і мэблю, да выключальніка. Затым уключаю святло - і ўсе страхі знікаюць.

 …Сніцца, як я, моцна зажмурыўшыся, каб нічога не бачыць, прабіраюся па кватэры, хапаючыся за сцены і мэблю, да выключальніка. Затым уключаю святло - а яно не ўключаецца. Уключаю-ўключаю-ўключаю - не ўключаецца, цёмна. Знянацку адкрываю вочы, аглядаюся і бачу ў цемры высокую чорную даму, у доўгай сукні са шлейфам.
 Дама таксама азірнулася, і ўбачыўшы мяне, накіравалася ў мой бок. Паміж намі круглы стол, пакрыты абрусам. Я хуценька хаваюся пад стол, затым выпаўзаю з-пад стала за спіной дамы і чапляюся за яе шлейф.
 Яна ходзіць вакол стала, спрабуючы мяне знайсці.
 А еду на яе шлейфе, і мне ўжо не страшна.


Рецензии