Субардынацыя

Субардынацыя

 Сон

 І сніцца мне, быццам прыйшла я з візітам да Канаева, Балтузара Дыогенавіча. Па якім пытанні? Па праграмаванні КАН-інтэрфейсу, вядома ж жа. 
 І сказаў мне Канаеў, што ніякіх "Сі", а толькі "Асэмблер". Што ён, Канаеў повыдаляў з асяроддзя ўсё, злучанае з "Сі".

 І пайшла я як сабака пабітая, думаючы: "А як жа ж без Сі"?

 І прыйшла я ў Бюро, і сядзяць там мноства тых, хто даўно ўжо позвальняўся. І сядзіць там таксама мая сястра Лілька, якой там наогул ніколі не бывала.
 І сказала я Лільцы:
 - Была я ў Канаева. І…
 - Як ты смела падысці да мяне, не запісаўшыся папярэдне ў спіс? - закрычала на мяне Лілька.
 Я замоўкла і падумала зларадна: "Ну, і нічога не скажу. І ты не пазнаеш…".
 І пайшла я і села на сваё працоўнае месца, а потым абярнулася і як закрычу на Лільку:
 - Ты - старая маразматычка!
 А ўсё на мяне глядзелі і не разумелі, чаму я крычу…


Рецензии
а Канаеў - то, сабака, так падобны ен на бацьку, тольки голас не таки.

Владимир Короткевич   28.12.2014 22:16     Заявить о нарушении