Пропуск з гапликам

Пропуск з  гаплікам

 Сон

 - Ты пакуль не павінна відавочна карыстацца гаплікам, - шэптам сказала кабіншчыца, працягваючы мне мой асабісты вязальны гаплік, нумар 0.50. - Учора Яна асабіста правяла агульны кантроль, і я ледзь паспела выняць гаплік з гнязда і схаваць…
 Я ўзяла гаплік з яе рукі і ўставіла яго ў гняздо ячэйкі свайго пропуску. Выкарыстанне гапліка давала мне права пражыць дзень без Вышняга Кантролю.
 Выцягнуўшы гаплік з гнязда, я, было, накіравалася да ліфта, але тут з бакавога калідора выплыла Яна. І я, каб не трапляцца ёй на вочы, хутка схавалася за калону. Але Яна паспела мяне заўважыць. Зазірнуўшы за калону, дзе я сядзела, сціснуўшыся ў камяк, Яна  сказала:
 - Ізноў спазнілася на працу? Колькі можна?..
 Я прыкінулася напаўсоннай і прамармытала ў адказ нешта невыразнае апраўдальнае, што нават сама не зразумела, што сказала.
 Яна сышла. Я ўздыхнула палегчана і пайшла на сваё працоўнае месца: гаплікам я паспела скарыстацца, і мяне чакаў Светлы, без Вышняга Кантролю, Працоўны Дзень…


Рецензии