Пра законы Мэрфи

Пра законы Мэрфі

 Першы закон Мэрфі абвяшчае: кожная апошняя, выяўленая ў праграме памылка,  з’яўляецца перадапошняй. На працягу двух апошніх месяцаў мне кожны дзень здавалася: вось сёння знайду гэту апошнюю памылку, і ў мяне ўсё запрацуе як мае быць… І так кожны дзень…
 І вось, дваццаць дзявятага снежня выпраўляю апошнюю памылку і іду ў цэх правяраць вынік. І што я бачу: да гэтага паведамленні проста губляліся, і праграма завісала ад некарэктных паўтораў перадачы. А зараз, пасля ўхілення "апошняй" памылкі, паведамленні, акрамя страт, сталі яшчэ псавацца пры перадачы. А тут Новы Год. "Ну, гадасць такая", - думаю я пра ўласны сецевы працэс, - "І што яму трэба". І ў засмучаных пачуццях закінула ўсё і стала "адзначаць" Новы Год… А ў галаве ўвесь час круціцца: "Ну, у чым там справа? Гадасць такая! Чаму не працуе?"
 І круціцца гэта ў галаве перыядычна, і больш ніякіх думак.
 І раптам, як у казцы. Перад вачамі паўстаў фрагмент кода, і я выразна ўбачыла радок з памылкай, які ён ёсць, і як павінна быць.
 Узрадаваўшыся такому "асяненню", я з нецярпеннем стала чакаць завяршэння выходных: пайсці, падкарэктаваць, і пераканацца, як усё ў мяне выдатна запрацавала.
 …Прыходжу, выпраўляю. Іду ў цэх правяраць… І зноў гэта, апошняя выяўленая памылка, апынулася перадапошняй. Трэба шукаць далей…


Рецензии