Знайсци и выправиць памылку

Знайсці і выправіць памылку

 Знайсці і выправіць памылку - вялікае шчасце.
 ***
 Зляпіла праграму, запусціла. Паработала яна ў мяне да канца працоўнага дня. Паспяхова паработала, без збояў. Дадому трэба ісці. Нельга затрымоўвацца, а то я б падзяжурыла суткі ля сваёй працуючай праграмы.
 Выключыла манітор, і з думкай: "Хай пакруціцца суткі", пайшла дадому.
 ***
 Прыходжу на наступную раніцу і ўключаю манітор. Што я бачу! Цэлая галерэя шэрых доўгіх прастакутнікаў з кнопкай "ОК" і тэкстам, што былі спробы доступу па чытанню і запісу туды, куды нельга.
 І так працягвалася трое сутак. Цэлы дзень працуе выдатна, без збояў, але варта мне сысці дадому, што, вярнуўшыся на  наступны дзень, я бачу зларадную ўхмылку манітора, з галерэяй шэрых прастакутнікаў, як квітанцый на штраф, і абсалютна завіслай праграмай.
 ***
 Тады я пайшла на хітрасць:
 Перазагрузіла кампутар, запусціла праграму і прыкінулася, што пайшла дадому, змяніўшы бягучы час на дваццаць тры гадзіны.
 І, літаральна праз пятнаццаць хвілін, атрымала шэры прастакутнік.
 Так, вось што такое: час. Час! ЧАС!!!!
 ***
 Я стала ветлівей абыходзіцца з ЧАСАМ, і памылка знікла.


Рецензии
а и бог з тыми памылками.

Амиля Тарасёнская   29.12.2014 17:00     Заявить о нарушении