Спiв 27-й

Спів 27-й

1 Кожне серце живе, вдивляючись у зовнішній світ, визначає свій пульс, свою думку, свою пісню.
2 Добрий час - і серце, мов вишня квітуча.
3 В жорстокі часи - серце робиться, мов грудка землі.
4 Усе, що являє цей світ, пропускаю крізь серце своє.
5  Людей добра і тих, хто чинить кривду, скрізь бачу я. Це моя школа.
6 Ось став я свідком жорстокого часу, щодень бачу тяжке горе, дії людей, які землю розхитають, сіють безчинства і зло.
7 Тиран починає війну словами про мир, а завершує плутаними монологами про несправедливість долі.
8 Оборонник у війні з агресором небагатослівний, але, відстоявши свободу, славить її і піклується про матерів загиблих вояків.
9 Коли окупант, захоплює вільну країну, у кожному з її дорослих громадян прокидається або боягуз, або герой.
10 Люди землі, яку захопив окупант, або відчиняють йому очі на милість, або остаточно зміцнюють у ньому інстинкти гнобителя і боговідступника.
11 Боже мій! Захисти мироносців!
12 Відведи душу насильника від здійснення кривавих жнив!
13 Хай ворог миру стане захисником миру!
14 Хай мироносиць множить пісні про мир!
15 Я б не благав Тебе про це, якби не знав, яку загойну силу має Твоя любов!


Рецензии