Що ж це я не зумiв зупинитися вчасно?

ЩО Ж ЦЕ Я НЕ ЗУМІВ ЗУПИНИТИСЯ ВЧАСНО?

   У цій главі я хотів би торкнутися питання передчасного  виверження сім’я і витримки – актуальної і болючої теми для багатьох мужчин.
   Живаскусні можливості мужчини вимірюються не тільки кількістю, але й якістю його статевої діяльності. Ступінь його живаскусних можливостей визначається здатністю контролювати і регулювати чоловічий оргазм, а ще тривалістю акту злуки. Для багатьох чоловіків, котрі стосовно всіх живаскусних проявів демонструють активність, передчасна еяколяція – дійсно проблема. У кожного нормального мужчини інколи трапляється передчасне виверження сперми. Це може бути викликано довготривалим стримуванням або сильним хвилюванням і напругою, страхом і втомою. Якщо це трапляється лише зрідка, то нічого й хвилюватися. Але якщо передчасне виверження сім’я відбувається постійно, то це може зруйнувати живаскусну насолоду обох партнерів.
   Передчасне виверження сім’я може відбуватися з різних причин, але більшість з них психічні. Як правило, сучасні сексологи радять контролювати емоції під час статевого акту. Вони кажуть: «Якщо ви відчуваєте, що мить еяколяції близька, стиште і зупиніть рух і заставте себе думати про щось, що не має відношення до сексу, але є важливим для вас, наприклад, денні новини або невідкладні справи на роботі. Це послабить ваше сексуальне збудження, дозволить запобігти передчасному  виверженню сім’я, і, насамкінець, – зробити статевий акт більш тривалим».
   Можливо це дійова, ефективна порада. Але тоді злягання втрачає свою красу, одухотвореність, поетичність. 
   В еротичних працях древності (переважно в східних трактатах про секс) ця проблема вирішується більш тонко, більш вишукано, і більш ефективно. На Сході винайшли чимало технік, практикуючі які, можна навчитися контролювати еяколяцію, давати правильні розумові установки та утримувати сперму. Всі вони головним чином базуються на взаємозв’язку дихання, думки і акупунктурних натискань на певні цятки на тілі.
   Наведу лише кілька методів, які є простими і практичними.
   Одна з книг династії Тан (Приблизно 618–997 р. р. н.е.) каже: «Якщо виникає така необхідність, мужчині слід натиснути на акупунктурну цятку Пін-І (в одному дюймі над правою груддю) вказівним і середнім пальцями лівої руки, потім зробити видих, при тому скрегочучи зубами».
   В іншому творі під назвою «Класика Безсмертних» оглашається: «Засіб заставити сім’я вернутися і, тим самим, наснажувати мозок, міститься в наступному: коли мужчина відчуває, що він от-от втратить сім’я, йому слід міцно натиснути на місце між мошонкою і анусом великим і середнім пальцями лівої руки, в той самий час глибоко вдихаючи і скриплячи зубами, не стримуючи дихання.  Ця практика змусить сім’я активуватися, але не вивергатися».
   Як перший, так і другий прийоми стримування сперми використовують знання акупунктури меридіанів для замикання струменів внутрішньої енергії. У місці між мошонкою і анусом знаходиться протік, через котрий сім’я проходить під час еяколяції. Натискування на те місце відведе емісію знову у область простати.

   Китайський лікар Мін Сунь Янь дає дійові корисні поради тим мужчинам, які мають проблеми з передчасним  виверженням сім’я. Ось вони:

Тильною частиною обох кулаків періодично натискуйте на боки, рухаючись до кіпчика. Потім рухайтесь угору, так високо, як тільки можуть дістати ваші руки. Повторіть це вісімдесят один раз. Рухи мають бути швидкими и дужими, щоб відчути тепло в області талії. Виконуючи цю вправу, намагайтеся розминати м’язову частину простати (сфінктер), напружуючи і розслабляючи її.
   Розітріть долоні одна об одну, нагріваючи їх, і покладіть їх на пупця, одну на другу. Натискуйте і обертайте руками живіт одну хвилину за часовою стрілкою і одну хвилину проти часової стрілки. Потім розтирайте область між пупцем і лобком, в одному дюймі нижче пупця, протягом хвилини, змінюючи руки.
  Данні вправи слід виконувати вранці і ввечері. Ви повинні відчути результати ваших зусиль через десять, інколи більше днів.

   Тантра наголошую, що деякі любовні пози дійові для надання помочі в контролюванні еяколяції. Притаманна поза для затримки сім’я – коли мужчина лежить не спині, не рухаючись. У такій позі саме жінка несе відповідальність за те, щоб він не вивергав сім’я; саме вона задає ритм рухів і корегує стримуючі зупинки. Це потребує від жінки великої вправності і майстерності в мистецтві любжі.

   Цікава порада від автора «Духмяного саду» шаха Нафзані: «Мужчині, який швидко вивергає сім’я, слід вживати мускатний горіх з пряностями (olidan) змішаними з медом».
***

     У давнину, африканські мужчини зверталися один до одного з таким побажанням: «Хай не вкоротиться тінь від твого фалоса!» 
   Я ж хочу побажати всім нам, чоловікам, щоб ми ніколи не зазнали сорому у постелі, та «щоб нас дівчата любили, молоді молодушки хвалили, печені яйця носили!»


Рецензии