Як те звуть, що молодцi довбуть?

ЯК ТЕ ЗВУТЬ, ЩО МОЛОДЦІ ДОВБУТЬ?
(глава подається в скороченому вигляді)
Наводжу
               
                СПИСОК НАЗВ ОНКИ В УКРАЇНСЬКОМУ ДУСІ

БАНДУРА

Прийди, козаче, пшениці жати,    
Дам тобі бандури на всю ніч грати.
В мене бандура недорогая,
Як щирії меди, дуже смашная.
Добрії струни да не порвуться,
Куди не потягнеш, все подаються.
                (54; П. Чуб., стор. 123)

БЛЯГУЗНИЦЯ
ВИШЕНЬКА - клітор.

Зверху цвіт на весь світ,
Ізнизу вишенька, наче мід.

ВІСТЄ
ВРАТА ЖИТТЯ
ГАЛКА
ГОЛУБКА
ГОРОШИНА - клітор.

Буду кликати дружину,
Молотити горошину.
ДИТИННИК – матка.
ДЗЮНДЗЯ – vulva;

Ходила я в річку по раки,
Викусили дзюндзю собаки.

ДУЧКА – дірочка.
ЖЕМЧУЖНА ТРАВА - клітор.

... молода дівчина
Та тою водицею вмивається,
Червоною китайкою втирається;
Повісила китаєчку на морі,
Посіяла жемчужину на полі.
                (26, стр. 191)

ЗЛОТНИЧОК, золотник – матка.
   Під час пологів бабка-пупорізка нашіптувала таке замовляння: «Чи ти злякався, чи ти подвигався, чи ти з переляку, з журби, чи з досади, виходь, золотничку, божий чоловічку!»

ЗОЛОТА КОМІРКА – матка.
КІТКА

Любив мене молодець,
Купив мені гребінець;
Купив мені щітку,
Розчесати кітку.
                (54; П. Чуб., стор. 95)

КЛІТОР (грець.) – ключ.
ЛАДИН ГОРБОЧОК - mons pubis, лобок.
ЛОНО
«Ми й досі відпочиваємо на лоні природи. І долоня – до лоня. І поклон – клон, к лону…» (Ростислав Шевченко)
МАЗНИЧКА
МАНДА – У народі вважається непристойністю.

На кладці стояла,
Манду вимивала,
Віником шарувала.
Стала манда чорная,
Чорна, як циганка,
Хлопчача приманка.
                (54; Хв. Вовк, стор. 139)

МІЗЕРНИЦЯ
НАВКА
НАМИСТИНА - клітор.

Кожній дівчині по намистині.
ОНКА - від оник - нуль.
ПАМПУШКА
ПЕРЕДОК
ПІХВА

Щоби жить, не мати лиха,
Треба шаблю, треба піхва.
В мене шабля, в жінки – піхва,
Все при боці, все для втіхи.

П...А – жіночий дітородний орган, (лат. – cunnus, vulva); в народі вважається неподобністю.

Сидить дівка на горбочку –
Видно п... крізь сорочку:
– Ой на те ж я тонку пряла,    
Щоб п... світа повидала.
                (54, П. Лукашевич., стор. 58)

ПИРІЖОК

Припадь тещеньці до ніжок
За той тепленький пиріжок.
Не за той печений,
А за той прирожений.
                (54; П. Чуб., стор. 117)
ПЛОДНИК – матка.
ПОЦЬКА (поцка, поця, потка, пуцька, пцьоха)

Ніхто мені не докучив,
Як той соцький,
Даю йому обідати,
А він просить поцьки.
                (54, П. Лукашевич., стор. 60-61)

РИНКА

Ти Гриць, я Маринка,
В тебе яйця, в мене ринка.
Підем собі на долину,
Будем яйця бить об ринку.
                (54; Хв. Вовк, стор. 157)

РУТА

Жоно моя, та жонусенько,
Дивно, дивно, моє серденько.
Усе в нас до втіхи-забави:
Тобі хрін кучерявий,
Мені рутонька яра.

СВІТЛИЦЯ ПІД ПЕЛЕНОЮ
СЕРЕДНЯ КЛЕШНЯ

Веде, веде зять тещу
За середню клешню.
                (60; стор. 111)

СИТО – дівоча пліва.
СТУПА   

Ой мельничко-круподерочко,
Позич ступку обдирать крупки.
– Моя ступка непорожняя,         
Обдирає шляхта подорожняя.
                (2, стор. 182);

ЦЮНКА – вхід у вагіну в більшості дівчат закриває шкірна складка під назвою гімен, або незаймана пліва (целка).

Цюнка Марунка
по кропиві ходила,
Цюнку згубила.
Кури сокочуть,
Цюнку волочать.

А мій милий когутеньку,
Верни мені потюненьку,
Бо то моя.
                (54; Д.-Ходаковський., стор. 26)

ЧЕРВОНА КРИНИЦЯ

Руно на руно клали
Й у середині дірки шукали;
Тицю-тицю у чорну вовницю,
Утрапили червону криницю.
                (Збірник Максим., №27,7)

ЧОРНЕНЬКИЙ ЗНАЧОК

– Ой попе, попе, не гони качок,    
Покажу тобі чорненький значок. –
Ніжку підняла, знак показала –
Бідного попойка оскома зібрала.

Не відхреститься, не відмолиться,
Треба знаком з попом ложиться.
                (54; П. Чуб., стор. 132)

ЩІЛКА
ЯНДОЛА

Ішов кум до куми,
Просить в куми яндоли:
– Дай, кумо, яндоли! –    
Кума ногу підняла:
Оце тобі яндола!
                (54; П. Лукашевич., стор. 59)

(З книги «Україна Кохання», ; К., Фірма «Деркул», 2005 р.)


Рецензии