Ходiть, хлопцi, до мене глибокая у мене

ХОДІТЬ, ХЛОПЦІ, ДО МЕНЕ – ГЛИБОКАЯ У МЕНЕ
(глава подається в скороченому вигляді)

І ти дівка, і я дівка,
Чому в тебе більша дірка?
– Мене хлопці сподобали,
Більшу дірку продовбали.
                (60; стор. 133)

   «Кама-сутра» повідує про три типи жінок у залежності від глибини йоні* (*йоні – жіночій статевий орган).

1. Ланя. Не перевищує «шести пальців (бл. 12, 5 см) у глибину». Ланя дуже полюбляє живаскусні ігри.
2. Кобила. Не перевищує «дев’яти пальців (бл. 17, 5 см) у глибину». «Кобила» велелюбна  жінка. Довести її до оргазму не просто.
3. Слониха. Досягає «двадцяти пальців (бл. 25 см) у глибину». «Слониху» важко задовольнити.

   Перед тим, як класифікувати жіночі лона в українському дусі, для зачину, наведу кілька жартівливих примовок, де онка набуває певної гіперболізації.
 
Шо в матері, шо в дочки –
Однакові ****очки.
Шо в матері – як мішок,
В дочки більша на вершок.
                (60; стор. 181)

Да не велика рана –
Улізло півбарана
І віз чечевиці,
Івашкові рукавиці,
Івашкова й шапка.
Теперечки слабка.
                (60; стор. 93)


ОНКА, типізація

1. Кішка. Не перевищує півтора корхи у глибину.
Загадка двосмилсова:

Стояв парубок з дівкою, просив у неї дірки.
Вона йому відповідає: «Грубий маєш, не запхаєш».
                (Кільце)

2. Коза. Не перевищує двох корхів у глибину.

Горілки, свату горілки:
Не брать було б у нас дівки,
Та брать було б молодицю,
Що в неї ****а з рукавицю.
                (54, Хв. Вовк, стор. 145)

   Онка-Коза – то є золота середина. Як сказав би який-небудь  мартопляс: «В такій бадейці я б теж молотив», «В такому гнізді і мій птах би переночував».


3. Корова. Не перевищує трьох корхів у глибину. Саме про Корову в народі сказано: «Де темніше, там найліпше».


Ой що ж мені по такім,
По короткім, по тонкім,
Ой то в мене смакота,
Як усуне гей, кота.
               (ф. 28-3, од. зб. 411, арк. 7)

   Либонь, «До великої дірки великий патик ввійде», «На таку вотульку треба добру кривульку».

(З книги «Україна Кохання», ; К., Фірма «Деркул», 2005 р.)


Рецензии