Хай зна бог, хай зна ш ти, як я тебе кохаю!..

                “КОХАННЯ – НАМАГАННЯ ДОСЯГТИ НЕДОСЯЖНОГО!..”

“Чого досяг?..” – спитає хтось…    Бо ця любов вже рік горить!
А не досяг нічого!..                Не гасне,а палає!..
За те відчув я смак ходи                Настане час,настане мить
До ангела святого!..                І ангел мій те  взнає…

Коли іду до храму я –                Що був мудрець,а чи дивак,               
В душі вогонь палає!..                Що забажав зламати
Не знає того ангел мій,                Закон життя:коли є час
Чого душа бажає!..                Кохати і вмирати!!.

Не знає він і хай не зна,                Я ж вічно буду в світі жить!
Бо в світі все час має!..                Бо ангела кохаю!
Хай знає Бог,хай знаю я!!.                Якщо ж і вмру,то у раю
Як ця душа кохає!!.                Його я відшукаю!..

Мою кохану обійму –
Єдиним з нею стану!.
І всі зірки,що в небі є,
Для неї я дістану!!!

       14.02.2007р.


Рецензии