Противный, по-белорусски

Пазнаёміўся неяк адзін не жанаты хлапец з кабетай, у якой было тры грудзі. І так яго гэта ўразіла, што ён напіўся і правёў з ёю ўсю ноч. Раніцой узнімаецца, і зноў здзіўлена бачыць, што ў яе ўжо дзьве грудзі...
- Гэта было не тое, што ты падумаў. Гэта фурункул быў, мілы))) А ты яго за нач увесь высмактаў, нарэшце, праз хвіліну, адказала ягоная знаёмая.


Здымак з сайта газеты Наша Ніва.


Рецензии
але ў гэтай прыгажуні, здаецца, не ўсе дома.
што яна з сабой зрабіла.

Варужка Яешня-Тутошня   23.09.2014 15:46     Заявить о нарушении
Я не жанчына, каб такую выснову рабіць, але мне таксама яна не здаецца прыгажуняй

Кабердин Владимир   24.09.2014 22:02   Заявить о нарушении
але мне здаецца , я ж не слепой. Красивая!

Михаил Гольдентул   25.09.2014 20:20   Заявить о нарушении
Трошкi падташнiвае, бо у мяне вельмi багатае ваабражэнне. За свой белорусский язык не ручаюсь. Давно им не занималась. Поспеху Вам!

Валентина Ковальчук 2   26.09.2014 12:36   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.