Де моя голубонько, де моя кохана

Де моя голубонько, де моя кохана?
Я сумую за тобою, серденько бажане.
Подивись на небо, подивись на сонце,
Та згадаючи мене, вигляни у віконце.

Може десь я на коні, скачу мов би вітер,
Чи стою у чистім полі, нариваю квіти?
Квіти ті такі чудові, як весни дихання,
Я тобі їх подарую, ти моє кохання.

Або, десь я на колінах, молюся за щастя,
Щоб воно нас не минуло,й відвело б напасті.
Чи ходжу в далеких землях, на якійсь чужині,
Але думками з тобою, в рідній Україні.

Я кохаю тебе люба, пам’ятай про мене,
Може мрія бути разом буде вже здійснена.
Повернусь до тебе, подивлюсь у  очі,
Та спитаю, чи зі мною залишитись схочеш?


Рецензии
Песенная напевность, искренние слова берут за душу.
Очень понравился стих.
С теплом

Любовь Павлова 3   05.10.2014 22:28     Заявить о нарушении
Здравствуйте Любовь! Очень приятно, что Вам понравилось мое стихотворение. Вы действительно правы, так как задумка была сочинить песню, но вот вышло ли, я не знаю.
С уважением и теплом,
Валерий

Валерий Лощицкий   06.10.2014 14:55   Заявить о нарушении
Я думаю, что написано в традиции народной песни. Хорошо-то как!

Любовь Павлова 3   06.10.2014 18:00   Заявить о нарушении
Спасибо большое! Приятно, что Вам понравилось! Искренне с теплом, Валерий

Валерий Лощицкий   08.10.2014 16:31   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.