Doktor Tataristan da bulunan Eksik

Moskova'da, arama kayboldu sonra psikiyatrist M;sl;man

14 A;ustos 2014, 20:51
Moskova'da, ;;phesiz yerli psikiyatri y;ll;klar;na a;a;; gidecek bir durumu vard;. Per;embe sabah;, kolluk g;revlilerinin vatanda;lar; 1969 do;umlu, Spartakovich Marat Muratov "namaz Psikoterapi", uzak yazar; bir psikoterapist s;rd; ge;en sonbaharda Chistopol kiliseler ate;e onu ;;pheli.

Doktorun kar;s;, Ramil Muratov Edit;r; IA IslamNews hitaben ve ne oldu;unu anlatt;.

"Bug;n, benim kocam, her zaman oldu;u gibi, o sabah i;e gittim. O (Khimki) Kurkino y;l;nda TB klini;inde bir psikiyatrist olarak ;al;;;yor. O genellikle i;i zaman;nda yakalamak i;in ;ok erken ayr;lmak zorunda. Somewhere 08:00 civar;nda ";imdi bir arama emri ile bize geliyor, Ramil giyin.", Beni ;a;;r;r ve der ki, Hakl; giri;inde d;;;nda yakaland; - g;r;n;;te korunuyor. Bizim i;in g;venli bir yere hemen insanlar; durdu. Onlar polis ;niformas; olmadan normal bir araba, arada, geldi. G;r;n;;te iki tanesi, Tataristan, iki - Moskova. Tan;klar b;y;kanne ve ba;ka kom;u ;;itme biri bizim yerel Zorlu;u ald;. Bana mahkeme m;hr; ile Kazan Sovyet B;lge Mahkemesi arama sadece karar vermek, kendilerini tan;tmak de;ildi. Bu karar;n bask; savc; de;ildi. Onlar;n belgeler, onlar beni g;stermemi;tir. Kocam da daire i;ine onlarla gitti.Arama ;ok resmen yap;lm;;t;r. Kitap serbest;e kullan;labilir ve Moskova ve Kazan camilerde oldu;u, 40 Hadis Nevevi "M;sl;man, Fortress" (her zaman M;sl;manlar gibi) buldular. Yani Tek par;a, iki cep telefonu ve bir diz;st; bilgisayar, ;cretsiz cami, sat;n 4 veya 5 kitap - hepsi kendi ;retim var. Ald;klar; her ;ey. Ayr;ca, kocam ald; ve o ;ekildi;i yere s;ylenmedi! Said, "Konu;mam;z gerek - konu;mak ve gitmesine izin," - ilgili doktorun kar;s; dedi.

Psikiyatri Muratov kolluk g;revlilerinin ilgi i;in nedeni ;ok garip g;r;n;yor. Yanan kilise bu sansasyonel durumda - "onlar geldi hangi Bu i; Chistopol oldu. O 2,5 y;l Moskova'da ya;ayan olsa, ve bu ;z;c; olaylar;n son g;z oldu - anlad;;;m kadar;yla Kocam, kundaklama tahsil edilir. Bir s;re Chistopol ya;am;; i;in yapt;;;m;z, ama her ;ey oluyor zaman o anda, biz "Moskova'da idi, - Ramil Muratov a;;klad;.

Polis kad;n tutamad; endi;eli. Basmannyy "" Ben bizim il;e ATS gitti ", ve il;e, benim kocam istedi? Kimse bir ;ey bilmiyor - diyelim ki, b;yle vard;. Onun b;y;k olas;l;kla Tataristan ;ekilmi;. Tataristan ;ki, ;unlar; s;yledi: "Biz Kazan'da, bize geri g;t;rd;." Ama ben onun su;lan;yor anlam;yorum. O ;ok uzakta t;m bu k;t; ;eyler insanlardan oldu;unu, "- ajans muhatap s;yledi.

Genel olarak, bu aile nas;lsa ;ekilde zararl; kundak;; t;rbelerin ile ;ok uygun de;ildir. Moskova'da oldu;u gibi "birka; y;l ;nce o;lu, bir kaza vard; evde e;itim yatarken 4 y;l evde, engelli oldu. ;;retmenler evine geldi. O 8. s;n;fa gitmek zorunda doktorlar onu ayakta, ama oturmak i;in de;il sadece yasaklad; olsa Sonra, o, "Anne, yeter" dedi ve okula gittim. Ama o, okudu yalan art;k y;r;y;; olaca;;n; s;yledi. O 8. s;n;f Chistopol gitti, ;;renmek cesareti de;ildi. O, T;m-Rusya Olimpiyat; iki kez kazanan, ba;lad;;;n; s;yledi t;m okul yar;;malarda yer ald;: ". Anne, ben daha iyi bir okula ihtiyac;m;z var" Ben aramak ve Moskova'da en iyi okulu bulmak ba;lad;. Rusya genelinde Kimyasal Okulu bir. Fiziksel ve matematiksel - dolu, ve kimyasal - tek. Engelli, yetenekli bir ;ocuk ile o;lumuz ;;retmek amac;yla Yani, biz ta;;nd;k. Koca biz sol t;m biz kirada burada ya;amak Chistopol sonras; zavotdeleniem sol, ;ok pahal;. Kocas; psikiyatri ko;u;unda TB klinikte doktor olarak ;al;;maktad;r. Bu ayn; zamanda birka; ki;i gitmek kolay i; de;ildir. Biz o;lumuzu ;;renmek amac;yla t;m bu yapm;;. ? "Herhangi bir kiliseye grubu ate; gidecek - IN muhatap ;apra;;k m;.

Ak;ama Ramili haber k;rd;. "Biz Kazan'da bir avukat ba;lad;m, o Soru;turma Komitesine gitti. , B;y;k olas;l;kla, bu gece Marat orada getirdi ve yar;n ;;leden sonra bir avukat i;eren sorgulama olaca;;n; s;yledi, "- Ramil dedi.

IN geli;meleri takip edecek.

15 A;ustos 2014, 19:52

Eksik eve psikiyatrist Marat Muratov Kazan g;sterdi.

"Ge;en gece, kocam beni arad; ve onlar Kazan ula;t;;;n; s;yledi - Marat IN e;, Ramil dedi. - Ona iyi davran, bir telefon g;r;;mesi yapmak i;in izin verildi.Avukat ;nceki g;n sorgulama ;;leden sonra olaca;;n; s;yledi, ancak Sorgulama, bu sabah ger;ekle;tirdi. Sorgu s;ras;nda avukat;. Ne yaz;k ki kocas;na Kazan tren ve daha sonra k;t; bir ba;lant;da ;;nk;, ben, avukat t;m ayr;nt;lar; sorabilirsiniz de;il, ama anlad;;;m kadar;yla, kocas; serbest b;rak;ld; ve soru;turma ajanslar; sadece s;r;mlerinden birini yerine. Yani kocam orada ger;ek oldu;unu - sadece bir formalite. "

Biz Ramil Muratov arifesinde IN s;yledi, sabah erken kocas; kolluk bilinmeyen bir y;ne g;t;r;ld; oldu;unu hat;rlamak. Bir daire bilinen psikoterapistler de, bu ;nce arand;.Daire sahibine ek olarak, davetsiz misafirler onlarla birka; kitap, bir diz;st; bilgisayar ve iki cep telefonu almak i;in.Psikoterapist Sorular ge;en y;lki kilise yang;nlar; Chistopol ile ba;lant;l; soru;turma makamlar; olu;tu.

Kazan bir psikiyatr;n Maceralar;: "Ben Facebook i;in ;denen"

Zindan son zamanlarda d;nd; Psikiyatrist Marat Muratov, IN Kazan polis memurlar; ile ileti;im izlenimlerini anlatt;. Hat;rlay;n: ;nceden IN taraf;ndan bildirilen, doktor Moskova'da evinin verandas;nda 14 A;ustos sabah ald;, arabada oturmu; ve ;;kt; olarak doktor, ter;r ve kundaklama Chistopol kiliselerin ;;phelenilen Kazan, s;rd; edildi.

Marat, ne gibi sonu;lar ;ylesine sen ne sordu, seyahat, konu;mak, bu ;izilmi; ve neden hi; vard;?

May;s 2012 tarihleri 2002 d;neminde, ben ;al;;t; ve Chistopol ailesiyle birlikte ya;ad; ve ;imdi kundaklama su;lanan t;m ;ocuklar, ben ;ahsen biliyordum ;;nk; ben oradayd;m ;;kt;. Ben bunun hi;bir s;r yok var. Ben biliyordum ve May;s ;ld;r;ld; Raisa Mingaleeva, o psikiyatristin kay;tl;. Ben o deli adam, ;;nk; biz onunla dikkatli olmas; gerekti;ini s;yledi. Yani ilk nedeni - Ben herkes biliyordu. May;s 2012, Moskova'ya gitti;imde Ama, ben neredeyse onlar; g;rmedim, sadece daire i;in ;demek Tchistopol geldi, o;lu her ;; ya da d;rt ayda bir almak ve sonra ge;erek i;in emeklilik. Temelde Marat Sabirov g;rd;m, ve ben g;r;nce o onu g;r;nce. Ben plan oldu;unu fark, ancak beni koymak personel, ben Tataristan i;kence hakk;nda yazmak benim Facebook'ta ba;lad; onlar ;zellikle bu gibi de;ildi itiraf etti. Ben d;z metin olarak s;ylendi: "Sen, hepimiz b;l;m okumak sizin k;t; haberler t;m k;zd;rd; var." Yani a;;k;a, ve dedi ki: Ben onlar; ;ok k;zg;n var. Muhtemelen hikayeyi biliyorum - hatta Gestapo 1937 y;l;nda denemedim - belirsiz durumlarda orada penis birisi, ben yazd;m t;m kay;p. Ve onlar bana sunulan t;m bu. E;er yazmad;m, biz sahip bir t;r ba; var biz asl;nda bu gibi durumlarda dahil olmad;;;n; biliyorum, ama yazmaya ba;lad; bir kez, daha sonra onlarla olabilir, g;zlerimizi kapal; olurdu "dedi o, yazmaya ba;lad;;;ndan beri ilgi, neden yazmak? "Ben bir yalan sorgulan;;; ayn; 6 ya da 7 saat var.

Diye yazd;, ya da sizin tutulumu olaylar; Chistopol i;in neden sordu?

Evet, onlar yalan benim t;m ins ve ;;k;;lar; sordu yok. ;rne;in, ben, T;rkiye'ye birka; kez gitti ben biraz i;ren; ki;ilikleri ile orada tan;;t;k olsun ya da olmas;n, casusluk faaliyetleri ;e;it i;in para almak i;in de;il, bilmek, s;r;; nedenini sordu. Ama yalan sadece ;ok olmad;;;n; g;sterdi. Gezileri b;ylece sadece baz; konumlar i;in, ve. Ve benim yazd;;;m bir yalan yay;nlanan makalelerin a;;s;ndan "tutuklular; korumak i;in kamuoyunu y;kseltmek." Benim sormama ;al;;malar; hakk;nda daha fazla. Ben para ya da de;il ordudan birisi otmazyvat sordular, 8 y;ld;r taslak kurulu bir psikiyatrist olarak ;al;;t;. Ama ben bir M;sl;man, hi; kimse otmazyvat de;ilim. Yalan makinas;ndan ge;tikten sonra, onlar daha sakin davranacak bana oldu. Sonra hepsi makalelerin bir tekzip yazmam; istedi. Diyorum - "b;ylece ne benim ana okuyucular var!" Beni buraya isabet al;nd;;;nda Sonra ba;kas;, internette yazd;. Ben sormak - kim yaz;yor? Onlar, "Muhtemelen e;i." Demek Diyorum - Bana bir ;a;r; vermek, ben dayak de;ildi a;;klayaca;;z. Onlar, ";imdi en yazd;klar;na bakal;m, bekle." Derler IPhone internete gittim, ve makale okuyal;m. Yani, ben kendi ofisinde makaleyi okuyun. Diyorum - ve zaten orada t;m ger;e;i,? Derler - "Oh, evet, tamam o zaman."

E;er gibi tedavi?

Kibarca! Ve, ben hat;rlad;m g;zalt; ba;ka bir neden var. Somewhere May;s, ben Kazan'dan bir ;a;r; ald; ve biz bir ka; soru Bu durumda (Tataristan Veliyullah Yakupov M;sl;manlar; Ruhani ;daresi E;itim B;l;m; ;efi yan; s;ra Cumhuriyeti Ildus Fayzova m;ft;s; cinayete te;ebb;s cinayet bize gelip size sormak istiyorum 'demek - yakla;;k IN) ". Diyorum - neden aniden Kazan gitmek zorunda oldu? Ben kendi i;imi, beslemek i;in bir aile, i; var. ;imdi her ;eyi b;rak;p gitmek. Ben iki y;l boyunca oraday;m yana ;zellikle de t;m ya;amak istemiyorum. Sonra bu herhangi bir ilgisi var ne, ben bile muftiat Ildus Fayzovym ile iki ay boyunca ;al;;t;. O bile benim kitap yay;nlad;, biz ;ok iyi ;artlarda oldu;unu. Ben nas;l bu i;in i;inde olabilir diyorum? Derler - "Peki, biz bilmiyoruz, gel." Diyorum - gitme, ben kendi i;imi var. Bunlar: ";yi, o zaman biz kendimizi size gelecektir." Ve gel! Ama Moskova benim kay;t yere geldi, ben orada ya;amak de;il. Bir kad;n, bir M;sl;man, onun sahibesi orada ya;ad;. Onlar geldi ve sordum - ve o nerede? Peki, bu ... Ben ;ahsen benim kim oldu;umu biliyor bir ;ey soruyor: "Sen ne istiyorsun" "- Ter;r, biz onu ar;yoruz o." Diyorlar, Onun: "?!?. Ne ter;rist ;slam - bar;; dini, evet sen, onun, bir ;ocuk hasta, kar;s; onun bir ter;rist, ne i;e yaramazsa o insanlar davran;r bir doktor oldu;unu biliyorum" Onlar, ayakta, ba;;n; sallamak, diyorlar. "Eh, biz bilmiyoruz." O: "E;er bilmiyorsan;z ne doktorlar daha yakalad; iyi alkolikler ve katiller olacakt;r." Genel olarak, onlar etraf;nda d;nd;.Kad;na kendi ziyareti onun telefon numaras;n; de;i;tirdikten sonra ve onlar beni aramad;n y;zden, rahats;z etmeyin, bu bir hata yapt;. San;r;m, neden ihtiya; duyar? Ben, sakin edemez yer ald;. Ya;ad;;; gibi ve yak;n zamana kadar, ben ya;;yordum. Ve onlar sadece ben sakland;;;n; s;yledi. Diyorum - ben nerede sakland;;;n;? Ben, kamu i;lerinde ;al;;mak Tataristan odal; bir araba. Su;lu hissetti, o saklan;yor olacakt;r. Ve b;ylece biz Ramazan ay;nda ayn; 'umre i;in gitti ve geri pasaport kontrol;n; ge;tikten zaman, ;iddetle g;zalt;na ald;.

Hangi nedenle?

Ne gitti, ne yap;yorsun orada vard; - istemeye ba;lad;, Suudi vize g;rd;? Ben her zaman pasaport kontrol;nde, biz bir hicab ;;nk; e;im, bir sorun oldu;unu s;yleyebiliriz. Biz u;akta biraz yapt;ktan sonra ;ok ge;, 40 dakika bizi tuttu de;ildir. Kim, ne, neredeyse bir sorgulama. "Suudi Arabistan'a gitti, neden, sen, Hadi bir pasaport g;stermek, sen orada yap;yorsun?" - Ve biz zaten kontrol ba;ka bir s;n;r muhaf;z ;al;;;r ge;ti sonra biz, sonra tuttu Diyorum -, hac, umre iyi yaz;lm;;, neden gibi, kutsal yerlere.Sonunda biz hala, b;y;k ;anta bagaj kay;p oldu;u ortaya ;;kt;. Anlad;;;m kadar;yla, ;u anda sahip olduklar; ve hesaplanan. G;r;n;;e g;re, baz; bizim dikkatimizi s;n;r ;tesi bir iste;i vard;. Bu 31 Temmuz, g;r;n;;e g;re iki hafta takip edildi. (Bizim tahminim) bence resmi arama, onlar, ne zaman bile biz kitap ;ekilme ne var biliyorum ;;nk; gizli her yerde arand;, ve arabada ve daire vard; ve bu m;mk;n. Her ;eyin nerede oldu;unu zaten bilirler. Bir bana en komik g;zalt;na!

Kar;n zaten payla;t;!

Sabah, alt; ge;mi; yerde yar;m, ben yokum. Bir ruh de;il - Biz alt; ge;mi;te olduk;a sakin bir yer, yar;s;n; var. Ben daha sonra iki ;;p po;etleri, ve ile kap; d;;ar; ;;kmak bir (o ;;kt; olarak, t;m bu s;ska en) c;l;z, ince bana kadar geliyor. Onlar bir ;ey oldu bana vard; ve onlar bir ;ekilde sahip eylemler her t;rl; beni k;;k;rtmaya ;al;;t; g;r;n;yor: Ben size s;yleyeyim. Zaten Kazan, sorgulanmak edildi ;rne;in, bir an vard;, a;;r;c;l;k ile m;cadele i;in ;;i;leri Bakanl;;;'n;n Merkezi, annesi (ki ben b;t;n g;n i;in orada yiyordu ne) bana bir ;i;e su ve sandvi; bir paket verdi. Ben g;venli bir oda, onu koymak, ve sonra hemen ba;ka bir odaya al;nd;. Ne zaman Makarov tabanca yalan yan;nda benim ;i;e ve paket, geri geldi! Biraz yaprak A4 kapl;. 205, ter;rizm - Ben ayn; y;ke sahiptir. Ve sonra benim burun koymak alt;nda silah, biliyor musun? Ve ben iki gece, Numskull uyumad;m. Ben aptal ya da bir ;ey ;ok tabancalar ortaya koydu d;;;n;yorum. Ama ben 8 y;ld;r orduda g;rev e;itimi bir asker, duyuyorum. Silah nas;l davranaca;;n; bilmek. Ben ne zaman ihtiya; olmadan k;l;f;ndan d;;ar; biri silah al;rsan;z, bu acil bir durum. Ve sonra t;m pislikleri yalan, ya da ne? Do;al olarak, ben s;;mad; yak;n bile de;ildi. Ben en az;ndan bir parmak onu dokundu ve e;er Allah korusun, ben konu;urken de;ildir ile olurdu, diye d;;;n;yorum.

Evet, geri tutuklama sabah. Bu c;l;z adam yakla;t;, "diyor Marat Spartakovich, ben ;;i;leri Bakanl;;;'ndan, ben senin i;in sorular;m var." Ve etrafta kimse g;rmedim, o yaln;zd;. Ona bakt;m - Ben, at;; izin ben bir ;;p var, s;yl;yorlar. F;rlayan, ;evirmek - ve ;evremdeki bir kalabal;k iriyar; adamlar! Ben hepsi bana, ya da ne i;in, sen oldu;unu mu s;yl;yorsunuz? Onlar, "evet!" Derler Diyorum - vay, burada hi;bir ilgisi yoktur. "Biz b;yle i;e!" Belki onlar, ka;mas;n; engellemek i;in ba;lang;; olaca;;n; d;;;nd;m: Peki neden k;t; geldi oldu;unu.

Tamam. Sonraki biliyorsun. Onlar b;t;n bir saat tan;klar i;in arayan var, kimse istedi. Ama b;t;n bu ;zel. Ve burada ilgin; bir ;ey: onlar beni ald; ve vermedi! Onlar bir arama emri vard;, ve t;m.Hakk;nda bana hi;bir;ey verilen tutuklama! Kazan'da getirildi;inde g;zalt;larla ilgili ;ktidar Ben, geri temiz ara;t;rmac; verdi.

Tam olarak Kazan g;t;r;lm;;t;r?

;;i;leri Bakanl;;;, a;;r;l;k muhalefet merkezi. Ve sonra soru;turma komitesinin ara;t;rmac;lara hemen al;nd;.

Senin tutuklama ifadeler neydi? Sen ter;r su;lan;yor?

Su;lamak ve ;;pheli etmeyin. Bir ;;phelinin g;zalt;, kundaklama Chistopol kiliselerde "i;tirak olabilir inanmak i;in neden yoktur", 48 saat boyunca g;zalt;na al;nd;. Ama, ben g;zalt;na al;nd; gibi di;er taraftan, beri, 14 A;ustos, onlar bu 48 saat i;inde tutmu;, ve 16 A;ustos'ta beni. Sonra s;r;m; ;zerinde bir karar verildi, her ;ey roket sald;r;s; kundaklama hakk;nda yaz;l;.

Oraya nas;l alabilirim?

Biz 16 saat boyunca makinede Kazan gitti. 4 iriyar; adam bir araya koymak beni. Kelep;e (yol uzakt;r) ;al;lar;n i;ine serbest b;rak;ld; beni s;rd;. Ben hala aptal, aday olaca;;n; yerim birisi olurdu, bence. Ama ko;mak nerede? Ben hala benim hatam, ama de;ildi biliyordum. Ben de;il, do;rudan u;u; taraf;ndan provoke oldu;unu s;ylemek, ancak f;rsat oldu. Ve sonra McDonald's';n gittik ve onlar bar;;;;l konu;uyorduk. Bunlar, normal olarak tedavi edildi. Ve CPE ara;t;rmac;, normalde benimle konu;tu. Sadece benim ki;isel ya;am i;ine t;rmanmaya ;al;;;rken orada her zaman ya;an t;r sorgulama s;ras;nda, "dedi ve ben ;; e;leri oldu;unu duydum, ve t;m yendi." Diyorum - ne bir vah;i dedikodu! Yani i;ren;. Ve sordu ;; e;leri hakk;nda da, bir ;al;;an;n gitti. Ard;ndan uzman "size bunu ka; kar;lar;?" Diye sordu Evet ben bir kar;m var, s;yl;yorlar. O yalan makinesi kan;t bakar - "Oh, evet, do;ru." Genellikle poligrafa b;y;k ;nem veriyoruz.

Ama ;;phelendi;im b;t;n bu ;eyler, detaylar, biz s;rd; bile, onlardan ;;rendim. Bir ;ey olsayd; ben ger;ek roket ba;lat;lan olup olmad;;;n; sordu? Derler - "evet, roket metre art; uzunluk" a;;r borular baz; ya; kullan;n. Ve ko;tu olanlar, onlar k;t; sinek ve patlama i;e yaramad;, ;ok a;;r oldu;unu dikkate almad;. Bir genel cezaevi yere d;;t;. Genel olarak, bunlar geli;ig;zel geldi. Genel olarak, beni s;rd; yolda;lar;na g;re, orada bir ger;ek oldu;unu ve daha ;nce b;yle bir ;ey oldu;unu inanm;yordu ;;rendim. Diyorum - sadece 40 km uzakl;ktad;r Nizhnekamsk bitki, zay;flatmak Chistopol ya;ayan, bir aptal olmak zorunda, ve t;m Tchistopol zehir kapsayacakt;r. Sadece Tchistopol t;m - Tataristan orada zehirlenmi; olmu;tu. Bir aptal olmal;. Onlar ;ocuklar, aileler ya;;yor, mutlaka onlar bu yetene;ine sahiptirler var? Dediler ki - ", gibi, evet, Peki o zaman, yapamam."


Рецензии