Маленька думка

Я - студент, вічно живу в кандалах системи. Для мене навчання - це спосіб отримати роботу,ту роботу,зарплатня якої мене влаштує. Що б я зміг на ці гроші утримувати себе і свою сім*ю,що б нам було достатньо, що б я зміг дати своєму чаду те що забажає. Також я хочу що б моя чарівна дружина розцвітала в моїх руках,я ніколи не хочу бачити сльози на її очах. Щоб не було вечорів,коли після сварки зі стуком дверей хтось вибігав з квартири і крокував в ніч. Я хочу кращого для них. Я можу краще,адже Я – людина!Не кожен розуміє це. Ми можемо все,не існує непідвласних нам речей. Кожен може створити щось нове,принести користь,радість,світло цьому світові. Але чому ми про це забули?Чому ми більше знищуємо,аніж створюємо,адже нам підвласно все…кожен із нас може зробити своє життя краще,але не хоче…. не хоче докладати зусиль до цього,не хоче подивитись правді в вічі і зрозуміти що він є творець…творець свого щастя і долі. Очніться!!!! -досить грати за чиїмось правилами – вони обмежують ваш потенціал. ТИ- людина,візьми себе в руки,досить втікати і грати в незрозумілі ігри. Це життя – зміни його!


Рецензии