Я усИх в СЭБэ поглУблю бо усИх я ДУЖэ ЛЮБЛю! Песня

 Я = <предмЕт на каждый день>:
Я ж кобЫла, я - и КИНЬ -
Пусть берёт - кому НЕ ЛЕНЬ,
ХАЙ бэрЭ - кому НЭ ЛИНЬ!

Я ж - корОва, я и бык,
Я ж - и БАБа, и мужИк:
Пусть берУт - КТО НЕ отвЫк,
ХАЙ гребУть - я СТАНэ <БЫК>!

Я усИм ДАМ нагорОду:
найсмачнИшу насолОду -
усьомУ свомУ нарОду
усьомУ людськОмУ РОДу!
   
   Я усИх вас прыголУблю,
   бо усИх я ДУЖэ ЛЮБЛю:
   особлЫво - ВАС я ЛЮБЛю -
   ВАС найКРАЩе прыголУблю!

Я жинОк мьякЭнькых ЛЮБЛю:
Йих гарнЭнько прыголУблю
Йих найКРАЩе прыголУблю -
В СЭбэ ВСИХ цилкОм прыглУблю,

Абож в ных - самА прыглУблюсь:
в ных - самА цилкОм прыглУблюсь
(Я ж такЭе - "ДИЛо" лЮблю!),
Абож - з <дИлдою> заглУблюсь:

З ДИВКой <дИлдою> заглУблюсь,
З БАБКой <дИлдою> заглУблюсь,
З ДИДом <дИлдою> заглУблюсь,
З мужыкОм я ТЭЖ заглУблюсь:

Я ж такЭе - "ДИЛо" лЮблю -
З насолОдою заглУблюсь:
ТАК - НЭ ВИН ВЖЭ МЭНЭ лЮбыть -
ТАК - ВЖЭ Я завзЯто лЮблю!

   Я усИх ВАС поцилУю,
   Я усИх ВАС помылУю
   ДО нэСТЯМы, ДО нэСХОЧу -
   ЛЫШ зи МНОю ПОТим ХОЧуть!

Я усИх в СЭБэ поглУблю -
бо усИх я ДУЖэ ЛЮБЛю:
Та - ЯК МОЖНа - НИЖНо, ДОВШэ,
Та - ЯК МОЖНа - глЫбшэ, глУбжэ,

Та - ЯК МОЖНа - КРАЩе, СЛАЩе,
А комУсь - та ще й найСЛАЩе:
ДИВНо рИзно намылУю,
ДИВНо рИзно нагодУю:

З СМАКом ВСЯКо намылУю,
З СМАКом ВСЯКо нагодУю:
Я поглУблю ВАС - поглУбшэ,
А когОсь - та ще й найглУбжэ!

Я ж красУня и ласУня
та ще й всЮды Я засУня:
чаривнЫця я в спиднЫцях -
ДОбра молодЫця!
  Крыленко Bлядимира  15 мая - 21 декабря 2014
          В ночь с 20 на 21 декабря 1879-го в городке Гори -
          рожден Иосиф Николаевич Джугашвили-ПривАльский...
          В полночь с 20 на 21 декабря 1974-го -
          рождена моя доченька средненька -
          Крыленко Мария Владимировна:
          с Днём Рожденья поздравляю,
          Здоровья, Любови, БЛАГ, ВСЕХ РАДостей,
          всего желАнного - желаю!


Рецензии