Learn to control yourself!

V. "Заяча" капуста виявилась дуже смачною, а ягоди можна було їсти хоч цілий день. Знову день. Спогади про Відьмене джерельце. Бабусю. Квітучі сади. І ліс.. Магічний і містичний ліс...
-Сьогодні день якись сонячний - промовив Арчі
-Ага, особливо якщо тобі всю ніч сниться казна що!- відповіла Марта
- Казна що, то я? - підморгнув Девід і засміявся.
-Деві саме ти.. !- роздратовано відповіла дівчина..Ні я не жартую мені, то демони, то інші привиди сняться.. І ще бабуся, посеред попелу кличе мене..- тихо схлипючи відповіла Марта.
- Хммм бабуся? Мені здається, то не до добра.. - висловив свою думку Арчі.
- Не страш Марту!- трохи роздратовоно і грубо відповів Деві.
- Ой, ой закоханий заговорив..- гостро відрізав Арчі, і почав перекривляти Девіда.
-Хлопці ви вже нарешті заспокоєтесь?! - відказала Сара.
- Ага добре матусю. - відповіли хлопці в насмішку.
- Марточко не давно я переглядала старі книги, на горищі цього будинку, і там я побачила одну цікаву книгу "Сон- дзеркало душі, чи пекло раю" здається там має бути про сни, і що вони означають.- говорила Сара.
- Оххх було б добре її почитати! - з надією відповіла Марта.
                P.S. Девід.


Рецензии