Бути живим

Бути живим. Кому з нас насправді потрібно бути живим?

Місяць сьогодні майже повний. Подивись...

Еволюція чи деградація? Відповідай собі.

Суть у тому, що навіть якщо ти потрапиш під поїзд- це правильний шлях.

Ти чуєшь їхні слова?

"Хтось нами заправляє! хтось нас запрограмував!
давайте будемо йому покорятись! давайте впадемо нище! давайте вигадаємо когось,
на кого можна скинути власні проблеми! О, гарне слово-Бог! Точно, це все Бог,
покоряймося йому, нужбо!"

я бачу Бога кожен день. Я бачу мільон богів.
я дивлюся у дзеркало і там теж бачу бога.
навіщо було щось вигадувати?


Дивись... Місяць вже майже повний. Та зірок звідси не видно.

"можливо... можливо зірки-це лише дірки від ракет, вони намагалися втекти, врятуватися"


Хто такі вони? Чому не покажуть обличчя?
Я знаю, вони добрі, вони кохають.
Їм не місце в цьому світі, тому вони й намагалися врятуватися.


Знаєшь, суть у тому, що дубль шісток випадає коли знаєшь, що по іншому не буде.
Я знаю, що все буде так, як намалюється в голові.


Що ж з цим робити?
Напевно розумію.

Бути живим.


Рецензии