A. S

Am...............Em
Духовної спрагою Томім,
Dm......................Am
У пустелі похмурої я тягнувся, -
Am...............Em
І шестикрилий серафим
Dm....................Am
На роздоріжжі мені з'явився.

C.....................G
Перстами легкими як сон
Dm..................Am
Моїх зіниць торкнувся він.
C...................G
Віщі зіниці,
Dm...............Am
Як у переляканою орлиці.

Am..................Em
Моїх вух торкнувся він, -
І їх наповнив шум і дзвін:
І почув я неба дрожу,
І гірський ангелів політ,
І гад морських підводний хід,
І часткових лози.
І він до уст моїх припав,
І вирвав грішний мій язик,
І марнославні і лукавий,
І жало мудрия змії
В уста завмерлі мої
Вклав правицею кривавою.
І він мені груди розсік мечем,
І серце трепетне вийняв,
І угль, палаючий вогнем,
Під груди отвору водвінул.
Як труп у пустелі я лежав,
І бога глас до мене кликав:
149

Духовной жаждою томим,
В пустыне мрачной я влачился, —
И шестикрылый серафим
На перепутье мне явился.
Перстами легкими как сон
Моих зениц коснулся он.
Отверзлись вещие зеницы,
Как у испуганной орлицы.
Моих ушей коснулся он, —
И их наполнил шум и звон:
И внял я неба содроганье,
И горний ангелов полет,
И гад морских подводный ход,
И дольней лозы прозябанье.
И он к устам моим приник,
И вырвал грешный мой язык,
И празднословный и лукавый,
И жало мудрыя змеи
В уста замершие мои
Вложил десницею кровавой.
И он мне грудь рассек мечом,
И сердце трепетное вынул,
И угль, пылающий огнем,
Во грудь отверстую водвинул.
Как труп в пустыне я лежал,
И бога глас ко мне воззвал:
149


Рецензии