Як звати нашого ворога?

Мій брат на війні. З перших днів. Доброволець. Він - поет і філософ. Такі гинуть першими. Його лише легко поранили. Він знову там. Дао Воїна.
 
Політики назвали війну АТО. Вони провели двійко виборів і поділили портфелі. Подейкують, що нині вони натхненно кують бабло. Його стало менше, але їм вистачає.

Головнокомандувач каже про ворога, але вперто його не називає. Європа забула про збитий Боїнґ і не визнала ДНР-ЛНР терористами. То з ким брат воює?

І лише Австралія пам'ятає. Але там нині перший за розкладом Grand Slam. Свято спорту. І вони також забудуть, ці дивні оссі. Я їх не осуджую, людям властиво так захищатися.

А що робити моєму братові? Писати хоку, танки і фронтові хроніки в промерзлому бліндажі? Ловити в приціл ворожі танки?

Товаришу Головнокомандувач, як звати нашого ворога?

Люди, ви дивитеся серіали про петербургзьких мєнтів, з перервою на рекламу прокладок та шоколадних батончиків. Новини з посиланням на блогерів та збирачів лайків фейсбучних. А вам траплялися прямі включення з фронту, де воює мій брат з неназваним ворогом? Ви бачили його закіптюжений бушлат, його вуса обсмалені, очі його характерника, що знають усе про смерть і хто його ворог?

Мій брат не загине, навіть коли його уб'ють. Не тому, що "герої не вмирають". Він вибрав життя і Шлях Воїна.

Я мрію зустрітися з ним після війни, коли врешті назвуть ім'я нашого ворога...


Рецензии
Дивно! Що в АТО воїнам на кажуть з ким вони воюють? В центральній Україні всі знають, що воюють с російськими найманцями, які окупували Донбасс і захищають ДНР-ЛНР, яке теж організовано Росією.

Оксана Студецкая   16.10.2017 17:44     Заявить о нарушении
Ви помітили, коли написаний цей текст? Тоді Порошенко старанно уникав називати Росію агресором. Це ми від початку зналихто саме воює на Донбасі.

Валентин Лученко   17.10.2017 15:55   Заявить о нарушении
На это произведение написано 5 рецензий, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.