I, пропити!

 

У мене  попереду все,
ще
...попереду.
Після дня безкінечного,
знову безсоння у ніч.

Пити не пити,
лягти не встати,
а секунди свинцевими краплями палять нутро.

Між зітханнями...
 
А за вікном...
 
Повітря Содом... 

А під ранок, туманне –
горка пігулок у жмені, і...

Запити!
 
Після,
на напівзігнутих,
натикаючись чорт-зна на що,
...бродити
тут і там
по доріжках кривим.

Довго, довго варити
...геркулес.
Та на зло ворогам прожувати, і...

Запити!

Після сунутися лисинкою у Рунет і...
Зрозуміти,
що...
І там...
Ніякого ЩАСТЯ НЕМАЄ,
а суцільне бо-бо, і...
Напитися!

Щоб забутися. 

І в блажнім напівсні
ясність думок прийшла щоб,
і щоб ці ось,
декілька рядків я б і зміг накарябать тремтячою рукою.
 
І зрозуміти, нарешті...
 
І у мене ще все!
І у мене ще все!
 
Навіть смерть ще у мене – попереду!!!


Рецензии