Канон Андрея Критского Ср. , Песнь 3

СРЕДА  ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

из http://www.proza.ru/2015/02/24/1739

Песнь 3.

Утверди моё сердце на правде, Господь,
Прочен камень священных скрижалей,
Свято слово Твое, а что грешная плоть
Все мятётся в безумии, жаль мне…

Благодати от Сима душа не взяла,
Отпущенья грехов не просила,
Иафету подобно, в Харране жила,
В наслаждениях черпая силу.

Так  опомнись, душа, пусть тебе Авраам
Станет мужества добрым примером.
На нетленных сокровищах строится храм
И на подвиге истинной веры.

Помнишь в Маврии дуб, где встречал патриарх
Трех в Единственном -  ангелов божьих?
Помнишь, к жертве какой был готов Исаак?
Как страдал Измаил? - Ты так сможешь?

Так не спи же, душа, чтоб остаться живой,
Для раскаянья есть еще время,
Матерь Божья, молись за меня: окружен
Бурным морем своих прегрешений…

Несравненная Троица в лица Одна,
Ты спасёшь всех, кто трепетно верит,
Бога Давшая Мать, всё на свете отдам -
Поддержи, не захлопывай двери!

Оригинал на ц/с

Утверди, Господи, на камени заповедей Твоих подвигшееся сердце мое, яко Един Свят еси и Господь.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Благословения Симова не наследовала еси, душе окаянная, ни пространное одержание, якоже Иафеф, имела еси на земли оставления.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
От земли Харран изыди от греха, душе моя, гряди в землю, точащую присноживотное нетление, еже Авраам наследствова.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Авраама слышала еси, душе моя, древле оставльша землю отечества и бывша пришельца, сего произволению подражай.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
У дуба Мамврийскаго учредив патриарх ангелы, наследствова по старости обетования ловитву.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Исаака, окаянная душе моя, разумевши новую жертву, тайно всесожженную Господеви, подражай его произволению.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Исмаила слышала еси, трезвися, душе моя, изгнана, яко рабынино отрождение, виждь, да не како подобно что постраждеши, ласкосердствующи.
Преподобная мати Марие, моли Бога о нас.
Содержим есмь бурею и треволнением согрешений, но сама мя, мати, ныне спаси и к пристанищу Божественнаго покаяния возведи.
Преподобная мати Марие, моли Бога о нас.
Рабское моление и ныне, преподобная, принесши ко благоутробней молитвами твоими Богородице, отверзи ми Божественныя входы.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Тро;ице Про;стая, Несозданная, Безначальное Естество, в Тро;ице певаемая Ипостасей, спаси ны, верою покланяющияся державе Твоей.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
От Отца безлетна Сына в лето, Богородительнице, неискусомужно родила еси, странное чудо, пребывши Дева доящи.

продолжение см http://www.proza.ru/2015/03/01/1865


Рецензии