Маленька пташка

     «Якими чарівними
       Стають звуки мелодії,
       Коли її початок
       Виконує майстер Чжоу,
       А кінець завершує
       Пісня «Крики чайки».
                (Конфуцій)

Коли вчителя підкосила хвороба
І лежав він нерухомо на ложі,
І думав, що дорога життя довершена:
Так дочасно і так невчасно,
І час уже підвести підсумок,
Риску під картиною життя,
Чи то текстом на шовку днів,
І марно складати заповіт,
І останні настанови давати
Учням нетямущим – бо навіщо?
Попросив Вчитель
Ложе до вікна підсунути,
І вікно весні відчинити,
Щоб помилуватись востаннє
Квітучою гілкою вишні.
І тоді він побачив,
Як на гілку квітучу,
Яку вітерець пестив,
Сіла маленька пташка –
Жовта, як весняне сонце,
З синім – як весняне Небо,
І проспівала веселу пісню
Про життя нескінченне.
Тоді Вчитель покликав учнів
і промовив їм голосом бадьорим:
«Відкрийте ноги мої!
Відкрийте руки мої!
У Піснях сказано:
«Трепетно остерігайся,
Наче ти на краю безодні,
Наче ти на тонкій кризі.»
Віднині мені зрозуміло,
Що я вцілів, діти мої!»


Рецензии
Присоединяю Вас к избранным читателям, а Вы меня - к своим почитателям.

Геннадий Митченко   21.08.2015 17:52     Заявить о нарушении
Спасибо! Не ожидал.... Приятно найти новых читателей!

Ли Чень Дао   21.08.2015 20:56   Заявить о нарушении
Можете называть меня Дедушка ЧЕНЪ.

Геннадий Митченко   22.08.2015 08:21   Заявить о нарушении
На это произведение написаны 4 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.