Канон Андрея Критского Ср. , Песнь 6

СРЕДА  ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Из http://www.proza.ru/2015/03/05/472

Песнь 6.

Воззвал от сердца к милосердному я Богу,
Он услыхал мой плач в самом аду,
Жизнь возвратил и показал дорогу
Которой, к сожаленью не иду…

Восстань и побеждай плотские страсти,
Моя душа, Амаликом не будь,
Чтоб  Иисус Навин своею властью
Паденьем в бездну не пресек твой путь.

Услышь, душа, что Бог повелевает,
И перейди священный Иордан
Как перешел Ковчег, земля святая
Тебе дана, ты ж, не страшась вреда,

Её не ищешь… Поспеши, Спаситель,
И руку надо мной простри свою
От чудища избавь, в Твою обитель
Верни меня, Владыка! Я скорблю,
Пристанище в Тебе одном я вижу,
Не дай упасть, не дай скатиться ниже.

Душа моя, восстань, зачем  ты спишь,
Конец уж близок, ждать его недолго,
Над самым краем пропасти стоишь,
Пока есть время, кайся перед Богом!
 
Оригинал на ц/сл:

Возопих всем сердцем моим к щедрому Богу, и услыша мя от ада преисподняго, и возведе от тли живот мой.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Востани и побори, яко Иисус Амалика, плотския страсти, и гаваониты, лестныя помыслы, присно побеждающи.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Преиди, времене текущее естество, яко прежде ковчег, и земли оныя буди во одержании обетования, душе, Бог повелевает.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Яко спасл еси Петра, возопивша, спаси, предварив мя, Спасе, от зверя избави, простер Твою руку, и возведи из глубины греховныя.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Пристанище Тя вем утишное, Владыко, Владыко Христе, но от незаходимых глубин греха и отчаяния мя, предварив, избави.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу.
Тро;ица есмь Про;ста, Нераздельна, раздельна Личне, и Еди;ница есмь естеством соединена, Отец глаголет, и Сын, и Божественный Дух.
И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Утроба Твоя Бога нам роди, воображена по нам: Егоже, яко Создателя всех, моли, Богородице, да молитвами Твоими оправдимся.
Слава Отцу и Сыну и Святому Духу. И ныне и присно и во веки веков. Аминь.
Душе моя, душе моя, востани, что спиши? конец приближается, и имаши смутитися: воспряни убо, да пощадит тя Христос Бог, везде сый и вся исполняяй.

Продолжение - http://www.proza.ru/2015/03/08/1810


Рецензии