Як мы марцаВали Ж,

Або Атчот а ВасьМым Марць

Ну, што тут щэ скажаш.
СниМки зь усё гаваРаць.
Раць цэла ш лащыла
Дзедачку Васьк.

Опшэм-та, как эта…
Этого, хм, да!..
Я був за ж маМу сь.
Да щ в доми с Гута В.
Ну, Велика-ЛитофСкаГА Ш.

Так що ходыв но ж гуляль но зь.
По Яновы да
ДывывСИ-К на Галек
Ий с прочыя ляльк.

С увтра зразу званяхый!
И вси, хы, мавчат.
А я й пасТравЛялю:
Да-да! Са сфят!
Да и ф7 пер2вайць
НайЛукШыйЯхв пажаДань.

Што как? Дзе ж мамка-та?
Шу, ну, каля ката ж.
Ездзила за аньСямБлем
Ажно вуж в пынька!

А вот как их там звалы!
Да гонь йих знат!
Ну, так, блин, спываЮць,
Шо я важ, сфыння, спылась.

А чы хоть скупалась? –
Да дэ! Шланг в дырках!
Ну, так, побарахталась
В вани Любаш.

Ну, вот такый подарок
Я й сдейЛаль ля лал.
Дывывсь соби на ыкрани
Ф кинах раздзевах.

А в Яний дэ шо здыйМаф я зь.
Оно ж вусМыйХафс:
Дзень добжый, пани!
Ах, каки кадр!..

...ну, вот я и их дав ж.
Прам ву калЛаж.
Прабачць Кабзара вж


Рецензии