Пiдслуханi дiалоги 1

ДІАЛОГ 1-й

1 Друг. Я думаю, що я закохався. Що ти думаєш про це?
2 Друг. Я думаю, що це добре. Але мені хотілося б знати, що думає про це Катерина? Чи думає вона над тим, що, можливо вона закохана в тебе?
1. Друг. Не знаю. Напевне, думає. Останнім часом я бачу її задумливою.
2 Друг. Було б хороше, якби ваші думки зійшлись.
1 Друг. Думаю, що тоді моєму щастю не було меж.
2 Друг. Подумай над цим. Можливо, все так і буде.
1 Друг. Так, так, я обов’язково маю над цим подумати. Адже, напевне, немає нічого більш важливого, ніж любов.
2 Друг. Здається, в цьому питанні, я з тобою погоджусь.
1 Друг. Пам’ятаєш, я радив тобі почитати що-небудь з Канта?
2 Друг. Пам’ятаю.
1 Друг. Подумай над цим. Якщо надумаєш, скажи. Я принесу тобі книгу.
2 Друг. Подумаю. Обов’язково подумаю.


Рецензии