Пiдслуханi дiалоги 8

ДІАЛОГ № 8

Лисий. Я підняв вас із самих низів.
Кучерявий. Можливо.
Лисий. Що значить ; «можливо»? Я дав вам усе.
Кучерявий. Ну не все, прямо скажемо.
Лисий. Ви не оцінили мою доброту.
Кучерявий. Ваша доброта до мене принесла вам багато грошей. Відтепер я буду працювати сам на себе.
Лисий.  Невдячний.
Кучерявий. А ви недобрий.
Лисий. Чому це я недобрий?
Кучерявий. Хіба добрий може судити іншого?
Лисий. Хіба невдячний знає що-небудь про доброту?
Кучерявий. Як добрий може знати, що він добрий?
Лисий. Добрий бачить злого. Він каже собі: я не злий, отже, я - добрий.
Кучерявий. Добрий може злитися на невдячного?
Лисий. Може. Адже невдячний не відповів йому добротою.
Кучерявий. А ви коли-небудь дякували собі за добре ставлення до себе?
Лисий. Дякував.
Кучерявий. Як саме, дозвольте довідатися?
Лисий. Я дарував собі відпочинок.
Кучерявий. Відпочинок від чого - від доброти?!
Лисий. Відпочинок від добрих учинків.
Кучерявий. От-от-от. Раз ви зробили для мене багато добра, то ж відпочиньте від мене. Віднині я буду робити добро для самого себе.
Лисий. Але без вас я втратив багато грошей і  тому не зможу відпочивати. Я дубу змушений працювати, як каторжний. Який же тут відпочинок?!
Кучерявий. Чудово. Ви знайдете іншого дурника, подібного до мене, і заробите на ньому багато грошей. А вже потім, я так гадаю, ви відпочинете, ще й як.
Лисий. Відпочину від чого?
Кучерявий. Від себе доброго.
Лисий. Тварюка!
Кучерявий.  Я - людина.
Лисий. Ні, ти - тварюка!
Кучерявий. Ні, я - людина.
Лисий. Ні, ти - тварюка!
Кучерявий. Ні, я - людина. Я - добра людина.
Лисий. Чому це?
Кучерявий. Я добрий уже тому, що не дам тобі зараз у пику. Прощавай.
Лисий. Теж мені, добрий знайшовся. Ну й пішов ти на…


Рецензии