Памяти всим синам, яки не повернулись зАфганистану

Слова и музыка Л. Коноваленко

27.04.1997г.

1.

Мене ти покинув, синочку рідненький,
Ти був молодий, тобі жить, жить i жить.
А я все не вірю, ніяк не повірю,
Пройшло стільки літ, а час все біжить.
 
2.

А був ти колись маленький-маленький,
Ходив в дитсадок, школу теж закінчив.
А я все не вірю, не вірю, рідненький,
Тебе вже нема, життя ти любив.
 
3.

Життя, ти, життя, яке ти гіркеє,
Чому забираєш таке молоде.
У них народилося б діточок троє,
А зараз лежиш і не чуєш мене.
 
4.

Прийду я на цвинтар до тебе, рідненький,
Прийду я з квітками, тому що весна.
А я все не вірю, ніяк не повірю,
Що, рідний мій синку, тебе вже нема.
 
5.

Лежи, мій синочку, лежи, мій рідненький,
До тебе ми прийдем, бо час все біжить.
А я все не вірю, ніяк не повірю,
Ти був молодий і помер назавжди.
 
6.

Прийди, мій синочку, прийди на хвилинку,
Лице твоє бачу, голос чую завжди.
Прийди, мій синочку, прийди мій рідненький,
Прийди, мій синочку, до мене прийди.
 
Прийди, мій синочку, прийди мій рідненький,
Прийди, мій синочку, прийди у ввісні.
 


Рецензии