Пiдслуханi дiалоги 12

 (є)
ДІАЛОГ 12

Він. Я вб;ю тебе!
Вона. Чим я можу тобі допомогти?
Він. Ти що, не зрозуміла, курво? Я вб;ю тебе!
Вона. Твої руки мене пестили. Хай вони задушать мене! Дай лише мені помолитися перед смертю, любий!
Він. Молися, суко! Даю тобі одну хвилину.
Вона. Боже, пробач мені! Я люблю чоловіка більше, ніж Тебе! Я щаслива, що помираю, кохаючи!
Він. Сучко!
Вона. Так!
Він. Суко!
Вона. Кохаючи!
Він. Стерво!
Вона. Так! так! так!
Він. Що ти зі мною робиш?! Я кохаю тебе!
Вона. Іди до мене!
Він.  Так! так! так!
Вона. Капризуля!
Він. Кішечко…
Вона. Дурненький…
Він. Твій навіки!
Вона. Ходімо на ложе, я замилую тебе!
Він. Ходімо!
Вона. Ти помреш від блаженства!
Він. Хочу! Хочу! Хочу!
Вона. Паразит!
Він. Що?
Вона. Гнида!
Він. Що-о?!
Вона. Слизький черв;як!
Він. Ти що мелеш!
Вона. Кабанюго вусатий!
Він. Я вб;ю тебе!
Вона. Чим я можу тобі допомогти?..


Рецензии