Я ненавиджу людей

Я ненавиджу людей, які принижують інших. Принижують за те, що вони інваліди. Принижують за їх зовнішність. Принижують за їх орієнтацію. Принижують за їх вагу чи зріст. Принижують за те, що вони не такі, як всі. Принижують за те, що вони кращі інших. Принижують за те, що вони бідні. Принижують за те, що вони роблять помилки, як і кожен у цьому житті. Принижують для того, щоб бути крутішими та кращими, та насправді ви повне лайно. Ви ніхто у цьому світі, якщо принижуєте людей любої раси, зовнішності, орієнтації, статури, за їх особливість. За те, що вони відрізняються від вас. За те, що вони кращі. Я ненавиджу вас. І мені не страшно це казати, тому що, ви ніхто, як я вже сказала. Ви не маєте права ображати людей. У кожного свої недоліки. Але саме це робить нас унікальними. Іншими. Можливо, саме недоліки роблять нас ідеальними у очах інших людей? Можливо, наші недоліки когось надихають? Так чому ви, такі ж люди як і усі, маєте право висміювати недоліки інших? Хіба у вас їх немає? Подивіться в дзеркало. Ваше обличчя не є симетричне. Ваша фігура не є ідеальною для всіх. Для кожного ідеал - це різні поняття краси, стилю, зовнішності. І не вам вирішувати, як виглядає та чи інша особа.


Рецензии