Пiдслуханi дiалоги 13

ДІАЛОГ 13

1-й. Учора, намагаючись догодити шефу, ти виглядав абсолютним дурнем.
2-й. Сам дурень!
1-й. «Сам дурень!» Фу! Як банально. Це старе, як світ.
2-й. Що старе?
1-й. «Сам дурень!»
2-й. Тоді ти - дурень сам!
1-й. «Сам дурень!» та «Дурень сам!» - знайдіть дві відмінності. Ха-ха-ха!..
2-й. «Сам дурень!» - це коли дурник сам, один, одиниця. А «дурень сам!» - це, коли дурник самітній.
1-й. Ніяк не второпаю?
2-й. Пояснюю для товстолобих. «Сам дурень!» - це коли дурник один, як пеніс у штанях. А «дурень сам!» - це самітній дурень. Самітній і нещасний.
1-й. Не бачу різниці. Дурень, хоч один, хоч одинокий, ; дурень.
2-й. Дурень!
1-й. Що, дурень?
2-й. Ти - дурень!
1-й. Сам дурень!
2-й. «Сам дурень!» - це старе, як світ.
1-й. Світ - теж старий.
2-й. Значить, і світ - дурень.
1-й. Світ - молодий, Всесвіт - старий.
2-й. Всесвіт - дурень!
1-й. А ти знаєш, що Всесвіт зґвалтовано?
2-й. Ким зґвалтовано?
1-й. Дурнями з сусіднього Всесвіту.
2-й. Дурні можуть збиратися у зграї?
1-й. Дурні можуть збиратися в дурдомах.
2-й. Дурдом, чесне слово!
1-й. Дурдом - твій дім!
2-й. Сам дурень!
1-й. «Сам дурень!» - це старе, як світ.
2-й. Нічого не поробиш, шановний. Ми старі. Світ теж старий. Всесвіт старий. Все старе.
1-й. Скільки тобі років?
2-й. Дев’ятсот двадцять.
1-й. Дурні - довгожителі?
2-й. Дурні - довгожителі!
1-й. Я - дурень!
2-й. Я теж - дурень!
1-й. Скільки, ти кажеш, тобі років?
2-й. Мені? (Пауза.) Три тисячі чотириста вісімдесят мільйонів. А тобі?
1-й. Мені? Мені - чотириста вісімдесят мільйонів і три хвилини.
2-й. Я раніш народився!
1-й. Ні, я!
2-й. Ні, я раніше!
1-й. Ні, я!
2-й. Дурень!
1-й. Сам дурень!


Рецензии