Пiдслуханi дiалоги 14

ДІАЛОГ № 14

Вона. Ти привезеш мені те, про що я тебе просила?
Він. Ну, звичайно, привезу. Неодмінно привезу.
Вона. Люблю тебе.
Він. Люблю тебе. А ти залишиш мені це? Щоб, коли я приїду, це було.
Вона. Залишу, не сумнівайся. Якщо ти привезеш мені те, про що я тебе прошу, то цього, що я залишу для тебе, буде чимало.
Він. Те, що ти просиш мене привезти, - просто супер.
Вона. Коли ми поєднаємо те, що ти мені привезеш, з тим, що я залишу для тебе, уявляєш, як це буде чудово?!
Він. Уявляю! Усе те, що цікавить тебе, набуває для мене великого значення.
Вона. У цьому життя. Інакше і бути не могло.
Він. Шкода, що люди відчувають це не так, як ми.
Вона. У них все не так.
Він. Хоча вони вважають, що все те, що є таким дорогим для нас, ; нікчемність.
Вона. Якби вони знали, як це важливо для людини, вони б змінили свій погляд щодо цього.
Він. Безсумнівно.
Вона. Будемо сподіватися, що вони колись до цього прийдуть.
Він. Будемо сподіватися.
Вона. Головне - бачити.
Він. Головне - прозріти!


Рецензии