Вогники

КП, Тетяні Нурлаєвій, Oleni Virkunen
Одного разу я зрозумів, що не буває випадково почутих фраз, не буває випадкових подій. Будь-які випадковості не випадкові. Абсолютно все відбувається для чогось: побачене, почуте, відчуте ... Так я почав учитися читати мову життя. Вона мудра і турботлива: попереджає, підказує, вчить – тільки потрібно бути уважним, чистим, відвертим, а значить – готовим до сприйняття. Учитися цьому – головне завдання кожного з нас. Хтось розуміє це, хтось - ні.
Вустами однієї людини може говорити інша, просто передавати через когось потрібну інформацію. Свідомо чи несвідомо, ми є провідниками невидимого, але більш важливого, ніж є самі. Це головна інформація, яку потрібно вміти відчувати і розуміти. Такі дивні переплетіння, пов'язані з нею! На перший погляд хаотичні, але насправді ж продумані до дрібниць і урочисті. Розуміти це – значить пізнати гармонію.
Так часто буває, що твої думки дослівно повторює інша людина. Просто слово в слово. А те, що колись не було зроблено тобою, через деякий час ти зможеш побачити у вчинках когось іншого, можливо, навіть подумаєш: «Господи, та на його місці мав бути я ...» Є різні прояви одного і того ж. По суті, всі слова вже сказані, книги написані... Але як різноманітні ці повторення! У формах повторень можна спостерігати рух і вдосконалення. І це прекрасно!
Ти здивуєшся, якщо я скажу, що кожного з нас окремо просто немає. Важливо зрозуміти це. Картинка життя оманлива. Потрібно дивитися далі, набагато далі, ніж вимагають часові межі земного існування. Потрібно знати, що рано чи пізно часу не буде, як і всього того, до чого люди звикли тут... Ми просто частинки одного величезного цілого, вогники величезного вогню. Коли я зрозумів це, перестав боятися смерті, дізнався, що означає любити людей. Вони – це я. Проста формула, правда? Хто в силу нашого внутрішнього знання і стану знаходиться ближче до мене, а хто знаходиться від мене далі, але всі ми –  єдине ціле. Ти – це я. А я – це ти. Так народжується справжня радість. Вона в єднанні. Радість в самому собі оманлива і не є радістю, тому що залежить від часу і рано чи пізно закінчується порожнечею, в якій немає світла. Я за світло! Його народжують вогники – ми самі.
Тоді, коли нас не стане тут, ми всі об'єднуємося там. Кожен вливається у світ своєї природи. Горів тут тьмяно і майже не давав тепла –  світло його там буде таким саме. Палав – горітиме і там разом з іншими, даруючи тепло, долаючи пітьму, вічно, крізь час і простір, об'єднавшись із собі подібними. Це дуже просто. Придивися уважно – і ти зрозумієш, що і в земному житті діють тільки ці закони. У людях ми знаходимо подібних собі і тягнемося до них з усіх сил, даних нам природою. Ми прагнемо до подібних собі в різних проявах: в запахах, кольорах, смаках, думках, переконаннях, пристрастях, мріях, навіть у міміці і жестикуляції, іноді просто у світлі очей, іноді просто в тембрі голосу ... Ці невидимі ниточки, які так міцно пов'язують нас, насправді, найміцніші. Це єдине справжнє, те, що залишиться, переходячи в нові форми тут і там, коли ми станемо вогниками, щоб незабаром, повернувшись в нове тіло, продовжити життя серед людей знову. Так здрастуй же! Я тебе знаю!
Весна-літо 2015


Рецензии