ХАЙ ВИТер дуе вид викнА бо ТАМ идЭ вийнА!

Хай вітер дує від вікнА бо ТАМ iдЕ вiйнА!
               Та й ТИ ж у мЕне - НЕ однА!
(ЗАмiсть коментарiв - на ДУЖе РЕйтинговий твір)

 БулА колИсь уже зима
і дув Інтимно від вікнА,
А я ж булА - однIciнька однА:
А вкруг - уже зима
і спалені наді ВСI хАти та домА,
і спалені надії ВСI для НАС,
і спалені надії,
Та рАда дУже я -
Я ж в світі - не однА -
БагАто ж такИх НАС,
Та й ти ж у світі не однА, -
Бо в тЕбе уже Я -
Я ж  в тЕбе - влюбленА -
НемОв ЛюцИфер, ШайтанА,
Та й дує вітер від вікнА,
Та й дує вітер - дУже чЕМНо,
Та й дує вітер - в "половЫе ЩЄДi",
I "ЭТi ЩЄДi" - ЧЁ-та захатЄлi:
ЧЁб ЧЁ-та захатЄлi - в "Этам ДЕЛе"! !

Та вже НЕ білий сніг,
А  білий тополИний ПУХ -
десь сліпить твої вIї,
Цей вітер заколисує тебЕ,
та ще й без сОрому т...ебЕ - тебЕ!


Та хай вітер зхiднЯк собI ж ГудЕ, -
Та в НАС - ЦЕ ДIЛо вже iдЕ!
Та хай вітер зхiднЯк собI свистИть, -
А МИ ж зумIємо "спустIть"!

Та хай вітер зхiднЯк собI брязчИть -
в віконних шИбках, -
А МИ ж зумIємо "спустIть" -
"спустIть" увєрєнно та шИбка!

I Эта ж нє маЯ ашИбка:
ТИ ж є мій друг =
 розВАЖник ТIЛу та порАдник для душі:
ОЦЬ ТИ менЕ й душИ -
Для ТIЛа й для душI!

Так хай же вітер дує від вікнА -
хай же вітер дує дУже чЕМНо,
хай дує вітер - в "половЫе ЩЄДi",
I "ЭТi ЩЄДi" - ЧЁб - чьогОсь - та й "захатЄлi"!
            09.06.2015


Рецензии