Це жахливе мiсто Львiв!

Інколи візит до стоматолога стає досить повчальним. Так ось, привела я своє тіло, не дивлячись на всі його протести, вмовляння і маніпулювання, до стоматолога та посадила чекати своєї черги на стільчик. В коридорі з десяток очікуючих тихо поглядують один на одного. Тишу перервав телефонний дзвінок. Бабуся, з яскраво помаранчовим коліром волосся, досить голосно відповіда: "Алло!" Пару хвилин банальних розмов. Далі ще гослосніше:" Так ти єдєш ва Львов? Сама? Ти что!! Ти знаєшь что ета за горад? Его даже на картє..."На цьому фраза обірвалася (так що ми так і не дізнаємося, що ж там не так зі Львовом на мапі) і співрозмовниця почала приводити, напевне, якись аргументи, що не настільки страшний Львів і вона досить смілива, щоби побувати там. Але у бабусі є свої "нєопровєржимиє доказатєльства":
"Я знаю, что ти смєлєє мєня! Я туда єзділа! Так знаєшь, пашла на кладбіщє... Ох, какоє ано страшнає! Я зашла в склєп і меня там закрилі! Я чуть нє умєрла Ні в коєм случає нє єдь туда одна, мало лі что может случіться!"
 Моє тіло проснулось, підбадьорилось, в очах з`явилися веселі вогники, а губи розтягнулися на пів-обличчя в посмішці. Прямо не впізнати!
 Виявляється Львів - жахливе місто! Можливо найжахливіше в Україні! В жодному разі туди не їздіть! В крайньому випадку, самі не їздіть! Ну, а якщо раптом Вам все ж таки довелося туди потрапити, то ось Вам поради: дивіться тільки вниз собі під ноги, не затримуйте погляд на архітектурі бо вона може Вас зачарувати і Ви залишитесь там надовго, не розмовляйте з місцевими львів`янами, бо їхня мелодійна мова здатна приспати Вашу обережніть і ніколи, чуєте, ніколи не ходіть на Личаківський цвинтар, бо там... ну, це Ви вже самі зрозуміли!
 Мені стає страшенно образливо - стільки разів була у Львові і ні разу не закрили мене в склепі! Нє, ну це ж не серйозно, дорогі Львів`яни! Що за неповага до постійних клієнтів?

 Хм, а може це така прихована реклама? "Не їздіть туди, там дуже страшно!" І звичайно ж всі захочуть полоскотати нерви і випробувати себе в місті жахів! Так ось виявляється наскільки підступни львів`яни!

 P.S. Якщо Вам конче потрібен супровід в цій страшній подорожі, я можу запропонувати свою кандидатуру! Знаю не всі, але майже всі схованки і куточки, куди можна втекти від львівських чудовиськ!))

 P.P.S. Якщо Ви впізнали себе чи своїх знайомих в цій замальовці,- збіг є суто випадковий!)Личкаівський цвинтар, бо там... ну, це Ви вже самі зрозуміли!
Мені стає страшенно образливо - стільки разів була у Львові і ніразу не закрили мене в склепі! Нє, ну це ж не серйозно, дорогі Львів`яни!Що за неповага до постійних клієнтів?

Хм, а може це така прихована реклама? "Не їздіть туди, там дуже страшно!" І звичайно ж всі захочуть полоскотати нерви і випробувати себе в місті-жахів! Так ось виявляється наскільки підступни львів`яни!

P.S. Якщо Вам конче потрібен супровід в цій страшній подорожі, я можу запропонувати свою кандидатуру! Знаю не всі, але майже всі схованки і куточки, куди можна втекти від львівських чудовиськ!))

P.P.S Якщо Ви впізнали себе чи своїх знайомих в цій замальовці,- збіг є суто випадковий!)


Рецензии