КолискОва пIсенька Терсько козАчки- ДО Лермонтова

ЦЮ колискОву пIсеньку спiвали свом дiточкАм - Терськi козАчки -
ще заДОВГо - ДО Лермонтова!
А Лермонтов генiАльно перклАв ЇЇ на росIйську мОву,
та не дОвго ГАючись - опублiкувАв - вiд свого Iменi!
   А ОЦЬ ВАМ - ДО Лермонтова версiя ЇЇ -
з пам'ятi моЄї двоЮрiдної бабУсi - ЄвдркIї ТарАсiвни ОсьмIни, -
у якОї - МАМа - ТетЯна ПАВЛiвна Павленко - РОДом з КизлЯра -
що на бЕрезi рIчки Терек.
    А ХТО менI НЕ ВIРить - нехАй переВIРить - та й поВIРить:
Ажде-ж у МЕНе - а НI ж Одного СЛОВа - на папЕрi - НЕ опублiкОвано!
      
Тихо свIтить мIсяць ясний -
В колИску твою,
CПИ ж, дрiмАй - синОк нещАсний:
БАюшки баЮ!

Стану скАзувати кАзку -
ЛюбИму твоЮ,

Ти ж дрiмАй, мiй сОкiл Ясний:


БАюшки баЮ!

По камнЯх - як звiр мчИть ТЕРек,
Б'Ється мутный вал;
Злий чечЕн повзЕ на берег,
ТЛчить свiй кинжАл!

Та твiй бАтько - старый воїн,
ЗАТНий вiн в бою:
БАюшки баЮ!

Прийде час - ти теж зазнАєш -
БойовЕ життЯ,
БОЛi ЖУТкi ти пiзазнАєш -
СМЕРТi почуттЯ!

ШАбля ГОСТРа - жIнкой стАне,
ПIКа ж - як сестрА,
ТИ в боЮ - менЕ згадАєш,
Та синкА ПетрА...

Я ж сiдEльце повсiднЕньке -
ШОвком розiш'ю:
Спи ж, дитЯ моЄ рiднЕньке,
БАюшки баЮ!

БогатИр ти будеш з вИду
Та козАк душОй:
ПровожАти тебЕ вИйду —
ТИ ж махнЕш рукОй...

КIльки ж ГОРя ТИ зазнАєш -
Десь в чужОм краЮ:
СПИ ж - покА турбОт не зазнАєш:
БАюшки баЮ!

СКIльки ж сльоз гiркИх сторОжкой -
Я в ту нiч проллю! -
Спи ж, мiй Aнгел, ти солОдко:

БАюшки баЮ!

 Стану я тоской томИтись,
БезутIшно ждать;
Стану цIлий день молИтись,
Про ТЕбе гадАть...

Стану думать - що скучАєш -
ТИ в чужОм краЮ:..
Спи ж, - пока турбОт не знаєш:
БАюшки баЮ!

Дам тобI я на дорогу -
ОбразOк святИй:
ТИ ж йомУ - молИсь - як Богу, -
Та готУйся в бiй!

Та готУйся в бiй ЗЛИЙ стрАшний,
ЗГАДуй, ПОмни - МАМу ТИ свою...
Спи ж, синОчок мiй прекрАсний:
БАюшки баЮ!
      Криленко ВладIван: Донецьк: 14 червеня 2015 -
           для НАС - для бИдла = бойовОго, больовОго...


Рецензии