Я, ти

Я збентежена, розгублена, сумна (закохана)?
Розум каже: "Ні!" А серце заперечує: "Це так!"
Усі мої думки про тебе, всюди бачу твої очі я.
Наказую собі: "Забудь!" А тіло відчуває твій нахабний погляд...

(P.S.Навчименезабутитебе ...Станьбайдужимнепотрібнимхолодним...)


Якби ти лише знав, як я про тебе мрію!..
Як хочу бути наодинці лиш з тобою!..
Та це все не для нас, я розумію...
І знову твої очі, твої руки, а з ними мрії, фантазії!..

Наодинці ми були не раз, хоча й розділяла нас відстань, та пристрасть заполонила усе наше нутро, напружила нерви, оголила відчуття і вбила сором...
Я дивувалася твоїй скутості, бажанню терпіти солодку муку і мріяти віддатись іншій, щоб вдовольнити те, що розпалила я й твоя фантазія...
Я рада, що це вдається тобі, навчив би ти й мене так само...  Я спокійна доти, допоки це тобі вдається (це ж так просто: мріяти про одну,коли ти з іншою). Я теж стараюся так само... Стараюся...

Відпусти мене!..
(P.S. Цебрехня... Тримаймененевідпускай!..)


Рецензии