Тв й потяг вже п шов, лишилися гудки

-Привіт,ти як?Кохання цвіт,чекала?
- Привіт.Колючим терном все позаростало.
- Але ж за мною сумувала?
-Авжеж,листи дурні тобі писала.
-Та жодного листа не бачив.
- Бо він для тебе нічогісінько не значив.
-Облиш,пішли краще гуляти.
- Завдання к семінару треба готувати.
- Я за тобою плчинаю сумувати.
- А я тебе вже стала забувати.
- А що ж мені тодв робити?
- Пиши вірші,почни творити.
- А що ж як сум на серце ляже?
- Байдужість все тобі підскаже.
- Не відвертайся,боляче втрачати.
- Нічого,зможеш існувати.
- А як же дихати,кохана?!
- Це почуття лише омана..
- Чому так швидко ти змінилась.?
- Бо привида кохати я втомилась.
- Хочеш шукатимо зірки у неба?
- Мені нічого вже не треба.
- Я відповім сьогодні ж на твої листи .
- Твій потяг вже пішов,лишилися гудки.


Рецензии