Липовий герой

Я у танку горів.
В мене ворог стріляв.
На СУ я літав.
Я - ГЕРОЙ!!! Воював...
Ти гордись, що стоїш ізі мною...
Лікар мене зашив,
Лікував і латав,
Тому - море мені по коліна!!!

Як візьму автомат,
підкосю всіх підряд -
Тих матусь, з немовлятами в ряд...
Тих старих, що у небо коптять...
Тих калік, що в ряду у візочках сидять,
Шахтарів і жителів мирних...
Я -хозяїн, бо в мене є - автомат!
Поклонись мені в ноги, повзучий ти гад!
На Донбасі я - ЦАР, а ти мені - раб.
І повірять мені. Я - ГЕРОЙ!!!

Ти залив свої очі, герою, проспись.
Спирт, утома - забрали весь розум.
Сплять герої в могилах. Тихо. І ти не кричи!
Виє вітер. Висушує сльози...
          17. 06. 2015р


Рецензии
Вiйна не тiльки вбивае, вона руйнуе совiсть, психiку, пiдривае вiру в добро.

Владимир Шаповал   13.07.2015 13:37     Заявить о нарушении