Я Щаслива Укр. версия

Я знаю лише одне:
В мене є крила
1001 пір'їнка.
Так, їх рахували.

В моїх волоссях ще не зів'яли квіти.
А я - Щаслива.
Тому що вдихаю це чисте повітря,
Котре ще не зіпсоване брехнею та пустими словами.

Я - щаслива.
Розуміючи те , що кожен день - це свято.
І хай в мене немає безліч талантів
І я не вмію писати вірші,
Погано малюю, та завжди забруднююсь фарбами.

Я люблю рахувати кульбабки,
куштувати хмарочки,
Слухати розповіді про вдале кохання 
В якому була хоча б капля неясності.

Літати та мріяти.

Люблю запах квітів , круасанів та чаю із м'ятою.
Сяйво зірок і почуття закоханності.
Шурхотіння книги разом із тим колискові ,
яскраві сни у час полуденного захода сонця.

Божевілію від рудо-волосих , зеленооких,
Слова Клариси Маклеллан промовляю мов молитву.
Вмиваюся промінням сонця , п'ю воду із джерела вдачі
Тим же часом , мандрую між світами…
***
Мені здається , що ти саме той,
Хто розуміє мене.


Рецензии