За годИнку аж чотИри ЩАСТя- ОЦЬ ЯКА я НИНi ЩАСНа!

                ОЦЬ ЯКА я СЬОдня щаслИвая -
                за ОДНУ лише годИнку -
                аж чотИри ЩАСТя пiдвалИли!

                НЕ булО би ЩАСТя -
                помоглО неЩАСТя!

  РОЗповiдь дiвчинки ОЛЕНки -
  про їЇ ЩАСТя з сестрИчкою Олею -
  у сЕлищi "Пioнeр" мiстечка Снiжне -
у червенi бойовОго больовОго 2015-го

Рано врАнцi я прокИнулАсь -
МАбуть сАмая щаслИва я:
МАбуть сАма найщаслИвiша -
В СВIтi всьОму - найщаслИвiша!

РАно врАнцi пiднялАся -
ЗРАнку ж почалИ стрiлЯти -
В камуфлЯжниках солдАти,
Та стрлЯти з автомАта,
По ворОтям та по хАтам
Та ще й лАятися МАТом -
Їх не зрозумIє й МАТи!

МенI ж вИдно все це з бУдки -
Цих любИтелiв побУдки:
НЕ грузИни-осетИни,
Та й не сЕрби, не хорвАти,
А якУти чи бурЯти -
ЛишЕ б РУСiв пострiлЯти!

Та на ТЕ ж вонИ й cолдАти -
Щоб стрлЯти з автомАта -
По ворОтям та по хАтам,
Та ще й лАятися МАТом,
Та й лIзти "тудИ" - к дiвчАтам...

В НИХ - росIйськi ж автомАти,
Та гармАти, та гранАти,
НЕ росIйськi якiсь МАТи,
Та ще Є i кулi-МЕТи,
Та ще й МIНи й МIНи-МЕТи! -
Де ж вонИ все це й набрАли -
Щоб по НАМ ВСIN ЦИN стрлЯти,
Щоби НАС поубивАли -
Щоби НАС ВСIX убивАли!?

А ми спАли пiд кустОм -
у дворI нашом пустОм:
Там - де кУщики ГУСтiшi
Й НАС НЕ вИдно зза тих кУщикiв - поГУСтiшiв!

СПАЛи ми з сестрИчкой Олею -
Їй три рОки та ще й бОлi Є:
ВонА ж кУлею поРАНена,
Чи оскОлком мIни, мОже, - вРАНена...

Я ж їЇ перев'язАла
(на це - фартушок порвАла),
СтрептоцИду пiдсипАла:
Щоб рукА не загноЇлась,
Та скорIше - загоЇлась...

Я ж уже - зОвсiм доРОСЛа,
Хоча ще й низЕнька зРОСТом:
МенI ВЖЕ ж дванАдцять рОкiв -
БУже вже в НовОму РОЦu!


СПим ми у собАчiй бУдцi -
подарУнрк вiд сусIдки,
Бо у НАС спалИли зАту,
Та убИли МАМу й ТАТу,
Та й Iнших нашiх дiвчАток -
НIНу з КатьОй:

ТО кидАли МIНи КАТи -
З ПервоМАйки - в Пiонер,
Та й по вУличцi ПархОменка -
ДЕ й наща хатИночка знахОдилась...

А будочка наша - кобелЯ -
ЗРОСТом був вiн - як телЯ,
Та i в ньОго ж хтось там стрЕльнув -
та й заГИНув цей кобЕлик!

ИогО ж будка ж нам - як хАтка -
З Олей я лежУ в обхвАтках:
ТАК - теплIше i зручнIше,
Та не дУже вже й тicнIше!

ПiднялАсь я сьОднiзрАнку,
влiкувАла Олi рАнку,
Та й пiшлА собI y бАлкy -
На звичАйнy на рибАлкy!

ТАМ попIсяла пiд кУщиком -
РЯдом iз рогАтим хрУщиком,

А по нИзу у тiй бАлцi -
на моЇй на тiй рибАлцi -
протiкАє рiвчачОк,
в рiвчачцI ж живУть пiскАрики,
а я й ловлю оцих  пiскАрикjв -
ЩОби пОтiм їх пiдСМАЖити пiдЖАРити!

АЛЕ сьогОднi я булА дуже голОдна,
та й пiскАрикjв ВСIХ - з'Їла -
НЕ пiдСМАЖивши, НЕ ЖАРивши -
НАВiть OЛi - НЕ зъостАвила!

А колИ iшлА до OЛi -
бАчу - Яблучко на дOЛi -
недоГРИзочок лежИть -
ВЖЕ ж доСТИГ "БIлий НалИв":
недоГРИзок немалИй
та й якИй смачнИй "НалИв"!

ТIльки я його доЇла -
ГЛЯДЬ - на стЕжечцh - "бичОк" -
недоКУРочок з вершОк!

Та уже ж холОдний вiн!
"- ДЯДю, ДЯДю - прикурИ, -
   бо здихАю БЕЗ курИ!" -
Я прошУ у камуфлЯжа, -
ЩО ВЖЕ ГОЛий - як на ПЛЯжах!

Дядько мeнI прикурИв,
бо ж вiн сам уже курИв!
РАЗом з НИМ ми посмалИли,
ПОтiм вiн менЕ вхопИв,
мою ПИПКу заголИв,
Та й усЕ "TEє" "зробИв"!

"ПРИЩik" в ньОго - невелИчки -
Як сардЕлька чи ж сосIска,
абО ж як у бАби сIска:
ЇЇ б тIльки смакувАти,
Та ж менI - хвилИнки ХВАТе:
Я ж "кiнчАю" - й за хвилИнки -
НАвiть вiд сморчкА = билИнки!

ОЦЬ якА я сьОдня щаслИвая -
За годИнку - аж чотИри ЩАСТя! -
НЕ булО би ЩАСТя -
помоглО неЩАСТя!
      Крыленко ВладIван: Донецьк; 12 липеня июля 2015-го -
                бойовОго больовОго...
              З СВЯТом ВАС - ПетрА та з ПАВЛом,
              та ще й з гарнЭнькою "ПАЛКой"!


Рецензии
Бездарный пошляк!

Виталий Нейман   12.07.2015 18:26     Заявить о нарушении
ВАС бы - Виталий Нейман -
на НАШи полтора ГОДа ЭТОЙ "Бездарный пошлякины" -
которую НАМ - на ЗемлЕ УКРАины -
сотворили ТАКИе же - как ВЫ - ДОБРые - не "Бездарные пошляки"!
МАЛо было ВАМ АФГАНа, РОДины МОИХ детей - КурамИна, Чечни, Даг-и-СТАНа,
Тираса, Осетии, Абхазетии, Гори, "НОРДа" и ТэПэ
(ВАМ бы, наверное, - и ХИТлер позавидовал!), -
так ВЫ = нью-Фащисты - и к НАМ приПЁРЛись -
вон - в СЕЙ МИГ (19-10 14.07.2015) -
вокруг меня (в ЦЕНТРе Донецка - УКРАины) -
грохочут тяжёлые пушки и летят на УКРАину -
ВАШи - нью-Фащистов - снаряды!
А ведь РФ в 1994-том подписАла (или, всё-же - подпИсала!) -
Будапештский Меморандум - подписАла (или, всё-же - подпИсала!) -
как ПЕРВый ГАРАНТ - ЦЕЛостности и неприкосновЕнности УКРАины!
И КАК ВАМ - нью-Фащистам - НЕ СТЫДНо -
вытворять Эдакую "Бездарную пошлякину"!
Ай-я-я!
Эх - СЮдА - ЕЙЁ б - ВСЕХ ВинОвных МАТЬ -
ИХни кпщка - с ВЕРБ сниМАТЬ,
ИХни ТРУПы - обниМАТЬ! : ВИК 14.07.2015

Крыленко Владимир   14.07.2015 20:10   Заявить о нарушении
Не пишите бездарные тексты....!

Виталий Нейман   14.07.2015 20:48   Заявить о нарушении
я даю НЕ бездарные тексты, -
а этюды с бездарной натуры -
которую бездарные Нейманы -
бездарно НАМ сотворили!
А ВЫ - и на Это - НЕ способны! ВИК 15 07 2015

Крыленко Владимир   15.07.2015 21:52   Заявить о нарушении